Hei, Som forum-posten viser, ble jeg nesten slått rett i bakken av tittelen. Companion offer med EK i First-class. Men fankeren så dyrt. https://insideflyer.no/emirates-companion-tilbud-first-class/ Over 1 000 lesere har kikket på denne. Enten er det mye cash fortsatt i systemet.... Moro lell.
Sliter litt med å se tilbudet i dette? Eller mulig jeg gjør noe feil, men jeg gjorde en del tilfeldige søk og så vidt jeg kan se er 2 billetter gjennomgående ganske nøyaktig dobbelt så dyrt som én.
Jeg klarer ikke å se noe companion tilbud ved "Reis to - betal for to!". Har sjekket flere destinasjoner og datoer fra tilbudet og alle varianter jeg har skjekket koster nøyaktig dobbelt så mye for x2.
Det står under seksjonen "det med liten skrift" at prisene er per person når to reiser sammen og ikke at prisene er 2for1. Vil tro prisen blir høyere hvis man søker kun for én person, uten å ha prøvd. Vet ikke hva vanlig pris er for F klasse men den er vel en god del høyere enn 27.000 kr til BKK?
Det var slik jeg tolket det også, men jeg prøvde flere datoer i kampanjeperioden til HKG, og prisen for to personer var konsekvent dobbelt så høy som for én person.
Ja, da var det ikke mye til companion tilbud selv om prisen ikke er så ille da. F.eks BKK, Kun noen tusenlapper mer enn SAS C klasse til HKG/NRT etc