For de som vil gamble litt setter jeg opp et andelslag på V75 på lørdag, banen er Jarlsberg. Andeler á 250 kroner, maks 4 andeler pr. person. Send meg en melding dersom du vil være med.
Tipp topp tommel opp Vi har bord fra kl 18:00, men @jvsandem har invitert til et lite vorspiel på Clarion Oslo fra kl 15:00.
Tror det skal gå fint https://insideflyer.no/forums/threads/hvem-vil-være-med-på-sumo-26-3.17281/page-3#post-441347
Da må jeg rett og slett krype til korset, og innse at jeg ikke vil bli friskere av en kveld på Sumo. Dessverre. Så jeg overlater ansvaret til @kjeeli , han vil ta godt vare på dere i dag! Også ses vi ved neste anledning!
Akkurat det er litt uvisst siden det er @holmen som gjorde reservasjonen. Den skal egentlig ha blitt overført til meg, men om de får til det i reservasjonsboken i tide vites ikke. Så jeg legger ut navn på reservasjonen her, når jeg har ankommet restauranten litt før kl 18.
Fortsatt muligheter for å blir med på et V75-lag i dag, andeler á 250 kroner. Jeg må ha påmeldinger senest 14:30