Hvilerom SAS lounge CPH

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Teletori, 14. jan 2024.

1. Teletori

Teletori Medlem

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Hei
    Hvor stor seng er det på hvilerom i SAS loungen på CPH?

Jeg og min datter har 5 timer på CPH en lang dag med reis så hadde vært digg med en liten hvil, men er det plass til 2 stk?

Er vel heldig om det skulle være ett ledig, så regner med at to er umulig. Noen erfaringer mtp på tilgjengelighet?

2. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    812
    Bonuspoeng:
    93

Greit plass til 2.

Har bare testet et par ganger; den ene gangen fikk jeg rommet umiddelbart, den andre gangen måtte jeg vente en halvtime mens det ble rengjort.

3. Nurse82

Nurse82 EBD, Hilton diamond

Likes mottatt:
    989
    Bonuspoeng:
    93
    20231203_065940.jpg Det er plass til to personer på et rom ja, men det spørs jo hvem du reiser med for sengen er vel 120 cm tipper jeg. Vi fikk låne to rom sist vi var der, fordelt på en familie på fire. Det var magisk etter nattfly fra USA og fem timers mellomlanding på CPH. Flyet landet i 07 tiden om morgenen og vi gikk rett i loungen og spurte om rom. Mens vi stod og ventet på å få nøkkel så kom det et par andre som også spurte om de kunne låne rommene. Så hadde vi ikke vært så tidlige så hadde vi nok ikke fått låne det :)

kongenamundsen liker dette
  4. Teletori

Teletori Medlem

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Takker for god info, da skal vi lett klare oss med ett rom.

Vi lander i 7 draget samtidig i samme tida som USA flyene, så får krysse fingrene for at vi blir først.

Del denne siden