Eg har forsøkt å booka BGO-VDS med retur KKN-BGO (sia det ikkje er mogleg å booke VDS-BGO). Problemet mitt er at eg kun får ledig Go oppover og kun ledig Plus tilbake, dermed er det ikkje mogleg å booke. Det siste legget oppover er med WF. Er det nokon som har forsøkt å booke billettar til VDS, fins det andre løysingar? Betalar gjerne Plus heile vegen sjølv om det ikkje fins Plus på WF. Vil det hjelpe å ringe SAS?
Det bør vel funke hvis man selekterer Go den ene veien og Plus tilbake? Jeg har gjort sånn før hvertfall. Du må ut med poengene for en retur i Plus, men siden du selv sier at det er ingen problem for deg... Hvis det ikke fungerer på nettsiden, ring SAS.
Booka vinterferie for hele familien 3 1/2 pax på Plus til Shanghai, totalt 84000 poeng. BEST DEAL EVER! Spørsmål: Kan man ikke by på ytteligere oppgradering til biz? "Unfortunately, you are not eligible for an upgrade with this booking. Please try again with your next booking."
Gjort akkurat det samme etter sist bestilling fikk jeg beskjed om "no må du fanmæ bynn å ro dæ ned!" så ikke sikkert ho får vite om noen tur til statene
Jeg fikk. " Du vil bare fly for å fly du! Hvis vi først skal fly langt, så skal jeg jo shoppe!" Så da blir det ikke noen langtur på meg, det har jeg ikke råd til...
Har booka 3 pax t/r Longyearbyen i slutten av januar, heilt suverent! 6000 poeng pr pers i Plus er intet anna enn eit kupp. Har gitt opp prosjekt bonusbillett til Vadsø, må nok bli Kirkenes om eg skal driste meg til ein tur dit.
Intet, zero, Zilch! Slapp ikke inn på siden i hele går, det eneste jeg klarte å gjøre var å endre eksisterende EB bookinger ned til et lavere belastet poengnivå....
Prøvde å ringe SAS, fekk beskjed om at også systemet han brukte var overbelasta, og bad meg prøve igjen seinare. Klarte etterkvart å finne ut at dette tilbodet mest truleg ikkje gjeld for Open-Jaw.
Billettane kan refunderast fram til 24t før avreise. Poenga kjem inn på konto igjen med ein gong medan pengane vert refunderte innan eit par dagar.
Booket en t/r SVG-OSL i plus, samt en liten førjulstur for "sjefen" og meg SVG-TOS i plus. Kanskje ikke så spennende, men skal fly nok ellers i den kommende perioden
Da gikk det troll-i-ord gett.... TRD-CPH t/r i januar med svoger og svigerfar. Målet.....Slotskælderen hos Gitte Kik samt noen andre gode matplasser
lavsesong for flyging for meg så jeg sparer de poengene jeg har. Antar jeg får en ny compagnionticket fra amex til høsten jeg kan tenke meg å bruke en del poeng på til neste år
Tenkte meg over dammen med fam. Kun ledig i plus ene veien, men blir likevel poengbelastet som om begge veier var i plus. Skulle selvsagt hatt plus når man først kjører på.