Litt mutt siden det ikke var rabatt på business billetter, så da blir der kun MIA i oktober med familien og Mutter
Hei, Skulle inn og bestille nå men ser at tilbudet kun gjelder for sølv medlemmer og oppover Jeg samler status i andre selskaper og har kun Basis nivå i SAS. Det stod i artikkelen her på bonusfeber at det ble åpnet for alle i dag men da stemmer vel ikke dette?
prøvde å bestille hele gårsdagen, men da var tull med bookingsystemet. men siden jeg er heldig og har ei liten en som står opp til alle døgnets tider, fikk jeg booket bgo-cph-bgo til 2voksne og 2 barn for pene 15000 poeng. meget fornøyd madam da hun våknet til denne nyheten
YES! Da fikk jeg en av Shanghaiturene mine i Plus, for 24.000 poeng og den nette summen av 614 kr.. :-D Xxx.
Åpnes for alle i morgen Edit: Den offisielle feiringen starter 9. september, men du som er Gullmedlem kan starte allerede nå (06.09). Bestill senest 12. september.* Reis i Norge og Europa, 1. oktober 2016 - 28. februar 2017. Reis til/fra USA og Asia, 1. november 2016 - 28. februar 2017.
Så mange muligheter, og så lite man kan gjøre Har ei på 5 uker hjemme, så det setter effektivt stopperen for artig reisevirksomhet, så blei kun 4 X BGO/OSL som jeg ellers måtte brukt penger på, samt ta med frua hjem til foreldrene mine, med hu lille, i november...også BGO/OSL. Skal på guttetur til England, men det er selvsagt i mars, så det blei for seint.....meeen...moro med knalltilbud da, for de som får brukt det....
Einaste så langt er å få nedjustert bonuspris på allereie booka bonusbillett... Kunne gjerne tenke meg Hong Kong/Shanghai i Plus, men helgetur er ikkje modus operandi for meg og sambuar på så lang tur og å finne noko som passar før utgangen av Februar, vel...
Skal ikke salget være oppe for alle nå? Jeg får ikke fram en eneste reise med redusert antall poeng jeg. Masse med vanlige poengpriser. gjør jeg noe galt? er logget inn.
Du får hverfall ekstra baggasje, er ikke sikker på om du får lounge og fast track, siden jeg allerede har dette dekket i mitt Gullkort.
Kristiansand en helg i november og en helg i Tromsø i februar. Dessverre klarte jeg ikke å få det til med feriedager og lange reiser. Må håpe på gode tilbud til enkelte destinasjoner i fremtiden (høsten 2017)