Hadde nesten fått trykka kjøp på Tromsø - Washington. Så tryna sas, og siden det har siden vært mildt sagt uresponsiv. Får prøve igjen senere å håpe det enda er ledige billetter
Vurderte å ta en tur til Svalbard, men fant lite tilgjengelighet.. Noen som vet hvordan det er å besøke Svalbard midtvinters?
Greit å ha noen options. Blir helgetur i Okt Jan Feb. Går det galt første helgen så avbestilles de neste to . Og ja med retur.
Ble ingen....fant ikke egentlig noen attraktive datoer / destinasjoner / billing kombo... Det får blir CT tur isteden...
Jeg finner ikke noe til 3000 poeng i januar heller. Sikker på at salget også er åpent for sølvmedlemmer?
Hah, morsomt. hadde (for lenge siden) kjøpt billetter for mine foreldre. Dengang da kostet reisen tur/retur 20000 poeng. Kansellerte denne, og kjøpte ny tur for 6000 poeng Glad nå Får ikke opp "bonusen" før etter reisen er valgt ser jeg. Står 5000 per reise når jeg velger. P.
Det fikk jeg med meg, men mente at det egentlig er 10 000 poeng per innenlandstur. Nå får jeg 70% på allerede 50%. P.
Finnes noen triks for å finne rabatterte billetter? Det er jo ordentlig tungvint å klikke seg gjennom hver eneste dato i kalenderen...
Månedsvisninge viser jo full pris. Det er først når man klikker på en dag at den viser om rabatten er tilgjengelig.
Er det mulig å booke for 4 pax og avbestille for 2 av dem f. eks.? Eller må man kansellere hele reisen?
Mener ikke å virke oppgitt men altså... Så lenge du har lest, forstått og memorert reiseperioden samt blackoutdatoene for USA/Asia så er det ikke veldig vanskelig å finne rabatterte priser. Kalendrene viser jo dessverre kun SAS Go, og ikke om det er tilgjengelig i Plus før en klikker inn, men får du opp et resultat i månedskalenderen og det er innenfor reiseperioden ligger det jo mellom linjene at rabatten er der når du klikker inn på de bestemte datoene.
Mener å huske fra tidligere reise at det gikk fint å avbestille enkeltpersoner fra en bestilling uten å påvirke resten av de reisende.