Takk! Så ikke at det var en blackout-periode, sorry. Ble så revet med at jeg ikke leste ordentlig. Fant også dette avbestillingsskjemaet, så da skal det vel gå greit å kun fjerne enkelte reisende fra bestillingen: https://www.sas.no/kontakt/kontakt/kontaktskjema/avboka/EB_tkt/
Ok, har bestilt en tur til Svalbard i slutten av februar nå. Har så lyst å kaste meg på en tur til Shanghai også, men jeg har ikke nok bonuspoeng og det kan ta flere dager å overføre fra min tyske Amex Platinum. Kanskje noen kan tenke seg å bestille for meg hvis jeg ikke får overført poengene i tide? Jeg kan så bestille en reise for vedkommende når det er behov - å overføre poengene koster jo så mye...
Kan ikke helt forstå det, men har faktisk booket en 2 dagers for alle 4 OSL-BOO i Plus for å besøke svigers i romjula. Jentene har fått en Londontur i høstferien og det er en kveldstur til Køben med i planen.
Det ble en god, gammeldags "melkerute" på meg: OSL-BGO-TRD-BOO-TRD-BGO-OSL i Plus. 6000 poeng og 656 kroner i avgifter. Det må jo kalles valuta for poeng og penger
TOS-IAD med Sas plus for 2 stk, 48000 poeng. Vanvittig god valuta for poengene, ble også en tur TOS-ARN
Fikk ordnet en tur SVG-OSL t/r. Hadde egentlig booket i SAS pluss, så kansellerte den, og booket med 6000 poeng istedenfor. Flotte greier.
Det trodde jeg også helt til jeg skulle kansellere konas billet til Houston før de la ned. Da mente damen at jeg ikke skulle få igjen poeng for den ene reisende. Vet ikke om det hadde funket å ringe på nytt. Diamantmailen gjorde et "unnantak" sa de og refunderte.
Da var CPH for juleshopping en lørdag i desember booket. La også merke til at Berlin er priset som nordisk, dvs relativt grisebillig tur
Kan man bruke CT sammen med 70% rabatt uten at man må ringe SAS. Ser på bookingsiden at du kan velge en av det?
Vurderte lenge Tyskland-tur, men fant ikke noe som funket med tid. Ble en tur til Bergen på til besøk te a' mor i stedet.
CT er jo 50 % rabatt, så bedre å gå for de 70% tilbudene du finner. Du får selvsagt ikke ytterliger CT rabatt på toppen av 70% tilbudet.
Har "kanskje" tatt litt av: AES-TOS TOS-BGO x2 TOS-GDN x2 TOS-LYR x2. Godt mogleg det blir eit par bonusbilletter til, men har fått billetter til en verdi av rundt 30k til 40k bonuspoeng. Det funker.