Hvilken reward?

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Sikiduck, 22. okt 2018.

1. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    skal jeg velge av 2% ekstra cashpoints, setereservasjon eller fasttrack?

Hva har dere valgt av disse rewardsa som en får gratis? Har oppnådd flyvninger.

Flyr litt alene innlands og utlands forøvrig men mest med familie utenlands, da til Malaga.

Last edited: 22. okt 2018
  2. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,146
    Bonuspoeng:
    183
    Seterreservasjon. Jeg er ikke interessert i 2% som i realiteten ikke betyr noe og fast track har jeg egen avtalekode for gjennom jobben.

3. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis man har gratis setevalg som Reward. Hva skjer da hvis man bestiller en tur for to eller flere personer, vil man da få gratis setevalg for alle på samme bestilling?

4. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,791
    Bonuspoeng:
    293
    Mener å huske du kun får for deg, og du får ihvertfall ikke for deg hvis noen andre enn deg bestiller.

5. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Hm kanskje gå for enten fasttrack eller seteservasjon da

6. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Norwegian har vel sånn at hvis man ikke betaler for sete så får man bare et random sete. FT er vel veldig begrenset så tror nok hvert fall jeg ville gått for setevalg.

7. Jon_Noj

Jon_Noj EBG, LH Senator, ROP Gold

Likes mottatt:
    46
    Bonuspoeng:
    18
    FT er fint om man reiser mye fra Gardermoen, men valgte vel setevalg først jeg også. Midtsete langt bak er ikke attraktivt.. Nå har jeg alle Rewardsene og venter på at Priority Boarding skal komme som Reward, som de lovte ifjor. Noen som har noe mer info om dette?

Shyneno liker dette
  8. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    For meg personlig er setevalg nesten ubrukelig, siden minst 90% av mine reiser med DY er booket gjennom jobbens reisebyrå og da får jeg likevel ikke velge sete. Egentlig det samme med bagasje og FT også, siden de billettene også inkluderer dette. Men prioritert boaring kunne faktisk være ok.
    Uansett, den ene gangen i året jeg kanskje reiser med DY privat så er det jo greit å ha bagasje, FT og fritt setevalg.

Del denne siden