Hvilken sekk bruker du på reise?

Tråd i 'Off-topic' startet av mariusberg89, 01. des 2022.

  1. mariusberg89

    mariusberg89 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    464
    Likes mottatt:
    156
    Bonuspoeng:
    43
    Hva bruker du av sekk eller bag med deg på flyet når du reiser?
    Jeg kjøpte denne i fjor: https://www.boozt.com/no/no/herschel/10162890_10162890/212533211

    For å kunne ha med bok, ipad, nakkepute for å sove og litt andre ting. Men så har jeg nå fått med meg alle dusjene som er mulig og da er det jo naturlig å ha med litt skift samt toalett artikler. Da blir kanskje den i minste laget..

    Hva bruker dere da som får plass til alt sammen?
     
  2. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Arc'teryx Blade 20 for turer med en natt. Får med meg laptop, et skift og andre nødvendigheter.
     
    mariusberg89 liker dette
  3. mariusberg89

    mariusberg89 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    464
    Likes mottatt:
    156
    Bonuspoeng:
    43
    Den så ikke dum ut gitt.
     
  4. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Har en Osprey Farpoint 40 som brukes på familieturer, både som håndbagasje ombord til reisestasj, lett skift, laptop, Ipad, ladere etc. Brukes også som dagstursekk på tur, alt fra fjelltur til byvandring. Merk at den er ikke så liten akkurat, men i en fase med mindre barn der jeg ofte blir bærende på mye har den fungert utmerket.
    Også brukt til helgeturer med 2-3 overnattinger, da trenger jeg ingen annen bagasje og tar denne med ombord hvis jeg flyr.
     
    rookietrader liker dette
  5. rookietrader

    rookietrader Aktivt Medlem

    Innlegg:
    406
    Likes mottatt:
    771
    Bonuspoeng:
    93
    Noen av dere reiseguruer som har en ekstra reisesekk (typ 40l) liggende dere vil bli kvitt for noen hundrelapper / SAS gavekort?
     
  6. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har erfaring med Aer Travel Pack 3 og/eller Goruck GR2?

    Har letet etter den "perfekte" reisesekken en stund, og per nå ligger det an til å bli en av disse to. Heller for tiden mot Goruck
     

Del denne siden