God morgen fra Sølvbyen. Flagget er opp, som seg hør og bør en 1.påskedag. Tilbyr et øyeblikksbilde som trolig kommer til å være gyldig lenge, nemlig kaffe fra svartkjele i LH-krus. Ha en fin og frisk dag, alle IFere!
Påskemorgen i hovedstaden! Kaffe på sengen, og i dag kan det hende påskeharen har vært på besøk i hagen.. Skal vel ut i skogen en tur i dag også, tenker jeg. Hunden er glad for at vi er så mye hjemme og kan være ute på tur! Fortsatt glad påsk!
God morgen fra Bodø! Om dere kjeder dere, så anbefaler jeg @aeroconcepts på Instagram. Legger ut mye gøy. Her er et bilde de har lagt ut av Turkish Airlines sin 747
God påskemorgen fra Oslo. Så noe uvanlig på himmelen nylig, et fly! Tenkte ahhh, et snev av normalitet, så måtte sjekke flightradar. Var et ambulansefly fra Babcock, så mye for normalitet... Med ønske om snarlig retur til høyere luftlag for alle forumets medlemmer
God påskemorgen(tøyer begrepet morgen litt i dag) fra Romsdalen. Veksler mellom pissregn og snø, vinden er her konstant Bra påskeharen var her i går, for i dag tror jeg den hadde blåst vekk. Får bare fortsette den ellers rolige trenden denne påsken.. mer kaffe og kanskje en liten påskesjokolade Ha en fin 1. påskedag
God dag fra hovedstaden. Her sitter man å venter på at det kanskje skal bli litt bedre vær utover dagen så det blir litt mer trivelig å slenge grillmaten på grillen! Ellers sitter man å grubler over om man skal gamble med noen bestillinger litt frem i tid.... hmmm.... Disse voucherne som SAS gjerne vil gi ut ved avbestilling nå om dagen, er det noen som vet om disse kan benyttes når man gjør en cash + poeng booking eller gjelder den kun for ordinære cash bookinger?
God Påskemorgen-"tidlig ettermiddag" fra Trondheim, hvor været har tatt en 180* og serverer kraftige vindkast med rikelige mengder fluider... Ha en fortsatt fin Påskedag
God påslemorgenettermiddag fra Sandefjord i Bestfold Dagen idag har ikke blitt brukt noe produktivt og det tviler jeg litt på at den blir brukt til. Så ikke mye spennende her idag. Vurderer å reise tilbake til Tromsø iløpet av April, men ikke helt sikker. Så ha en flott 1. Påskedag alle sammen
Påskemorgen slukker ihvertfall ikke selvindusert hodepine a la gjæret druesaft. Holy maloney. Tror jeg står opp 3dje dag heller...!
Har vært på fottur i Romeriksåsen i dag, bemerkelsesverdig stille, vanligvis er det bortimot konstant flystøy.