Hvis man tar utgangspunkt i at ikke alle i Norge bor i Oslo, og at ikke alle er skadet av bonusreiser og MR. Og faktisk vil ha med seg bagasje når de er på en ferie som telles i dager og ikke timer. Jeg gjør regning med at man på en flight på rundt 10timer trenger mat og ikke tømmer spiskammerset før man reiser. Det vil si jeg kan med hånde på hjerte ikke finne noe nevne verdig tilbud, hvertfall ikke med utreise fra SVG, litt mat og et kolli. Prisene blir da i snitt det samme som en SAS billett som man er litt fleksibel noe man også må være hos Norwegian da de ikke har avganger hver dag.
Tenker man seg at man skulle være så heldig å ha ungdomsbilletter så er dette tilbudet nesten dobbelt så dyrt som når SAS kjører lignende kampanjer.
Alternativ 2 er at Norwegian ikke liker meg og smører på ekstra hver gang jeg søker på noe.
SVG-NYC med Norwegian på billigste billetter i februar med mat og bagasje = 4336kr
SVG-NYC med SAS på billigste billetter i februar med mat og bagasje= 3368kr
Norwegian har kampanje og SAS har ikke. Da er Norwgian 1000kr dyrer når de levere samme varen.
Norwegian er riktig nok litt billigere på noen andre ruter, men er ennå ikke i nærheten av de prisen SAS har når de kjører kampanjer. For ikke å snakke om ungdomsbilletter. Ola Nordman er vel så tett i skallen så han kjøper vel propagandaen og kjøper seg en billett hos Norwegian. Rant over!

Ellers ha en fin helg, her må vinterdekkene på. Beklager ordelings feil og en god porsjon skrivefeil.
Vis alt...