I denne tråden kan du rable inn hvor du er. Enten det er et sted eller en lounge et sted i verden. Er det andre som er i nærheten kan man avtale å møtes. En type "lounge meet-up" - tråd. MRK: Denne tråden kommer til å modereres strengt i fht ting som er off-topic. M.a.o ingen rødbet diskusjoner...
Får begynne jeg da Kommer til å komme til SAS innlandsloungen på OSL i morgen sånn kl 12-ish, i forkant av oljerute
Sitter innerst i cafe lounge på TRD blir her til 19.00 da jeg klarte kunststykket å bestille en avgang til Bergen som gikk via Ålesund og ikke den som har avgang samme tid men går direkte :-( hvis noen har lyst å stikke innom og preike piss så har jeg , hvit t - skjorte, jeans og briller ;-) Synd de ikke serverer øl her, er jo tross alt fredag
Ritz-Carlton NYC i kveld og to kvelder til... kan snike inn en gjest eller to hvis noen er i bygda. Grei kvalitet på det meste, og har nettopp funnet ut at godsakene er skjult for allmuen, men hvis man spør trylles det meste fram med et smil - også utenfor periodene med fri bar. Fabelaktig.
Sheraton Schiphol i natt, fett familierom med to rom, to bad og det meste av service. BOD i morra tidlig!
Er i gullstuen i Oslo mellom 1150 og 1230, og så gullstuen i Stockholm mellom 1350 og 1500 i morgen på vei mot Palermo
Blir en snarvisitt innom SAS OSL utland fra ca. kl. 12 i dag etterfulgt av et FCT-besøk i FRA fra. ca. kl. 15. Gjester gjerne noen inn i FRA, men er usikker på om de må være på samme avgang som meg (flyr F og er Star Gold). Send PM i så fall.
Sitter i en stappfull lounge på OSL. "Nesten" amerikanske tilstander her med folk uten sko og sokker, folk med beina på bord og stoler og folk som sover overalt. Gleder med til ombyggingen er ferdig for å si det sånn.
Hehe, med tanke på at jeg parkerte på P10 med fire stk. bagasje kl. 12:25 når LH-flighten går kl. 13... Jeg måtte droppe loungen for å si det sånn. Fikk sjekket inn og så t.o.m. at bagasjen ble transportert med egen "last minute"-bil til flyet. Nå trenger jeg en drink!
Loungen i 37-etasje, Hilton Tokyo. Hvitvin og rå reker, anyone? Ikke? Nei, det skulle vel vært litt i overkant tilfeldig. Men rarere ting har skjedd...