Vafler i gullstua på OSL i dag. Dårlig trøst for kansellert fly og 5,5 timers forsinkelse, men bedre enn ikkeno. /koffert
Om nokon treng å komme inn på SAS på OSL mellom 15/16 eller *A LHR etter kl 20,30 i kveld, så kan me gjeste inn to stk.
Vi har 9:30 til Miami, må nok skygge gullstua senest 8:30, antagelig går vi tidligere i og med at vi skal gjennom passkontrollen.
Da måtte jeg forlate hotellet og tilbringer nå tiden på int. lounge på OSL til flyet går 16:35... Bra med nok mat og drikke her...
Maple leaf lounge i Paris... på slutten av Terminal 2 (spill I'm walking musikk). Dørene stengt. Måtte vente for at noen åpner. Ingen her (3 gjester)... basic frokost. Veldig stille. 3 timer til avgang
Lander på ARN 09:10 lørdag morgen. Blir gullstua i et par timer før avreise mot TXL. Kan gjeste inn 1 person mellom 09:30 og 13:30. Gitt at ikke streiken inntreffer..
Noen erfaringer med Polaris i Chicago før man tar transfer videre fra terminal 5? Må jeg gjennom sikkerhet på nytt?
Noen som skal fly First ut fra Frankfurt i kveld? Har tre timer å slå ihjel fra kl 18ish. Tar gjerne FCT / FCL (B) fremfor SEN (B). Alternativt kan jeg gjeste noen inn i SEN (B).
Med mindre jeg leser reglene feil må gjesten være på samme flight... https://www.lufthansa.com/de/en/lounge-types-and-access
The Loft nå med sushi-service mens jeg venter på forsinket avgang til FRA. Deretter den loungen som er nærmest B13 i FRA. K
For familie er det kun krav til dagsaktuelt boarding pass, så man kommer kanskje unna ved å hevde at gjesten er en «life partner»?