Budapest Platinum lounge en time til. Grei lounge, kanskje litt sliten. Godt utvalg i drikke, stusslig mat. Er her pga Lufthansa kansellering. Pussig nok dukket den nye billetten opp i SAS appen og ikke i LH appen. Var derfor litt bekymret for om vi kom inn i loungen, men det gikk bra
Sit i gullbua på OSL. Turkis jakke henslengt over ein ryggsekk og ølglas brukt til juice. Sit her til cirka litt før 1500
Vi er 3 gyldne herrer som er på gullstua i morgen fra ca 9:30ish til 11:30ish om noen skulle ha behov for å komme inn.
Flytoget evakuerte(!) pga en person i sporet på Lillestrøm, så jeg må ta et senere fly.. det var politi/brannvesen og hele kostebinderiet.. Noen som kan gjeste inn i dag på OSL?
Kveldsmat på OSL om en drøy halvtime. FCT/L FRA i morgen fra ca 9-13, dersom noen er ute i samme ærend. Dvs, jeg har vel egentlig ikke noe ærend, når jeg tenker meg om.
Vel, vedkommende ble kjørt ned av Flytoget (selvmord?), så det er nok ikke mye hjelp å få for den karen... https://www.aftenposten.no/osloby/i...afikken-etter-pakjorsel-pa-Lillestrom-stasjon
Kan gjeste inn 2 stk i Flagship First forutsatt at man ikke trenger å fly CX F til HKG og at man befinner seg på T8 @ JFK
Har avgang 0930 i morgon på utland, og er der frå ca 0800 om nokon vil inn. Er to gullkort på reise, og kan gjeste inn to. OSL