Er på OSL utland fra ca kl 13 til ca 14:30 i dag, så hvis noen trenger litt lounge-liv i dag, så send en ping.
Jeg er på innlandsloungen til SAS imorgen på OSL mellom 12:50 og til noe rundt da flyet mitt til Haugesund går 19:40 Edit: Jeg har Insideflyer bagtag festet til sekken
First class terminal i Frankfurt torsdag 3 oktober fra kl 09:00 til 13:00. Hvis noen mot formodning skal fly LH 0498 FRA-MEX samme dag så kan vi gjeste inn 2 personer. For man kan vel bare gjeste inn noen som har samme fly? I følge hva jeg har lest så kan det se slik ut.
Noen som skal ut å fly fra OSL på onsdag ettermiddag og kan gjeste meg inn i gullstua? Jeg flyr OSL-AMS-VIE kl. 17:20 med KLM men er bare EBS ... Skal kjøre fra Sandefjord så kommer nok til å være på plass i 15-tiden.
Holder at det er en samme dag Star Alliance-flight, selv om en viss streng, eldre dame med kort, krøllete rødlig hår liker å lage egne regler innimellom...
SAS lounge på EWR. Stille som graven. Jeg er ikke så sikker på om jeg ble imponert av sequrity-organiseringen her
Sitter i gullstua i ca 45 minutter til. Innerst ved vinduet mot sikkerhetskontrollen. Gul Rimowa på bordet, jeg er han med alle tatoveringene.
Noen som er på gullstua OSL førstkommende fredag rundt 11? Kompistur og vi mangler et par gullkort på å gjeste inn alle