Loungen på GDN i ettermiddag. Vi er allerede 2, men kan muligens gjeste inn 1 om portvokteren er litt fleksibel og godtar dragonpasset mitt pluss amex platinum priority pass for meg + 1 gjest som meg pluss 2 gjester...
Jeg blir å finne i den gyldne stue i Kongens by i noen minutter før siste bussen hjem 2255. Skal også se hva som er å oppdrive av loungeunderholdning på ZRH noen timer tidligere. K
Sitter i premium delen av OSL-loungen minst en time til. Luthansen er snart to timer forsinket. Håper ikke noen her inne mister dyrebar tid i FCL pga det
Vi skal også med Lufthansa. Du sitter ikke på SAS-loungen altså? Møtes på flyet da. Jeg har svart sekk med insideflyer-bagtag
Æsj da, vi sees akkurat ikke Jeg står i gate 7 og venter på å boarde W6 1681 til Bergamo. Se bilde for priboarding Wizz Air-style! Haha # silditønne
Kan gjeste inn på gullstua i OSL fra 0930 eller en stk i OSL Premium loungen Blir vel å være i OSL loungen selv idag
På tur til OSL selv nå på morgenen Men OSL Premium delen er stengt i dag. De gjør det hver lørdag. God tur
Flyr straks med SK2752 fra WAW-CPH. Lander 1930, drar videre med WF279 fra CPH-KRS 2115. Satser på en tur i Eventyrloungen om passkøen er kort Kan muligens lure inn en gjest, se forrige post fra GDN fredag 25.10
Skal på guttetur på fredag. 5 pax på to gullkort, så hvis noen er innom på fredag etter lunsj og vil slippe inn en ekstra hadde det vært stas. K
Ni hao fra Beijing! Jeg flyr med CA931 i F og lander i Frankfurt idag 14. november kl. 17.15. Jeg flyr videre til Oslo med LH864 i økonomi kl. 21.40 og står over 4 timer uten lounge! Gitt de siste innleggene mine, så er det sikkert ingen som synes så synd på meg, men jeg prøver meg allikevel Er det noen på FRA i ettermiddag/kveld som kan gjeste meg inn i en lounge? På forhånd takk - send meg gjerne melding!