Da ble det CAY her også 11.-18. februar. Ser ut til at det ikke er alt for mye og gjøre. Tenker det blir Rom basert. Romstasjon og rom distilleri Ti Punch er alltid godt.
Enveis til CAY og så hjem via Paramaribo. Da får man fly Suriname Airlines sin A340, og kan vel sies å være rimelig entusiastisk. 400€ enveis i eco, 1000€ i biz.
Egentlig er jeg veldig lite interessert i selve CAY, men jeg innrømmer at et skikkelig FOMO begynner å trenge seg på når jeg leser at halve IF skal ditt .
Haha, det er jo virkelig ikke et sted man ønsker å havne. Men ting ble bedre etter @Henrik sine forslag lenger opp i tråden.
Når er det egentlig den første fra forumet reiser, slik at vi får et reisebrev? Noen som skal dra allerede i september?
Hva er egentlig booking trikset med CAY? Bare tull å "holde det hemmelig" - for SAS/ST merker snart dette bare på grunn av alle bookingene uansett
Gjetter på at det kan by på problemer å finne et leiebilselskap som vil la deg ta bilen ut av landet?
Lover reisebrev om en snau måned hvis ikke noe annet er kommet innen da. Guyana synes å ha to regnsesonger april-juli og november-januar, men de er jo litt ustabile for tiden.
Se PM. Tror kanskje det tar en stund før de merker det når de ikke har tidligere bookinger å sammenligne med, og mange nye ruter/destinasjoner.
Det slår meg igjen og igjen at ingen i SAS leser med her? Ethvert fornuftig selskap burde jo vært takknemlig for så mye omtale og tanker som kan brukes for å forbedre produktet. Det må vel være billigere og bedre å lese med her enn å betale konsulentselskaper for innsikter som leveres gratis på IF?
Sjekket Europcar og Sixt. Det er ikke lov å ta bilen ut av landet hos begge. I tillegg har dem voldsomme egenandeler (3 000 Euro hos Sixt og 2 500 Euro hos EC) i laveste bilklasse.
https://simpleflying.com/surinam-airways-operate-final-airbus-a340-flight/ Noen som vet om A330 er i drift?
Reisefølge 2 er greit skeptiske til CAY. men turnus fri og tur-søn tur i januar for 60k er innafor 350 og 777 så.. jaja flybytte kommer vel uansett
A340 satt opp 20.sept i hvert fall, men om det er bookingsystemet som ikke er oppdatert og at de leaser allslags greier, vet ikke jeg
Det var uansett billetter til 2k Euro per pers de dagene som passet med fri / og ledige billetter. Så det utgikk