hei. Førstk. fredag er en stor utfartsdag. Er det noen som har verktøy som kan avsløre hvor fulle SAS sine maskiner fra OSL til BGO er fredag kveld? Er nysgjerrig på sannsynligheten for overbooking. /koffert
Akkurat nå er det plass i PLUS på alle fly til BGO i morgen, jeg har ikke oversikt over belegget. Kanskje andre har det.
Det er nok riktig at SAS ansatte ikke bør legge ut slik info. Og hvis der er noen SAS ansatte her så bør dere IKKE gjøre det. Ikke det jeg tror at truslene fra @Ida reelle, hun kan være venstreradikal og sladre på alle. Eller hun kan prøve å skremme dere. Men det har vært saker hvor SAS ansatte har utnyttet og misbrukt Amadeus info ( resaid funker vel ikke lengre::?) og det har blitt ubehagelige saker ut av det. Ta mitt råd og evt. send slik info i PM, men la dere nå ikke skremme av sladrende venstreraddiser.
Er vel ikke bare BGO som har tungt destinasjonsbelegg. Har forgjeves forsøkt å finne flight til "Syden" denne langweekenden, men stortsett med kun 5-sifrede priser...
Hallo - alle bør jo reise til Bergen! Denne helgen er det også 17. mai og det er ingen steder hvor dagen feires med stor pomp og prakt. Der går man ikke i tog men i prosesjon! Den eneste gangen i nyere tid hvor tradisjonene ble ødelagt var i 2015 hvor en ordfører ser ut til å være kjøpt av en skipsreder og de i fellesskap kuppet dagen over hodet på 17. mai komiteen!
Det er vel ingen lov som sier det(bortsett fra regler i selskapet), men strategisk lite smart å gjøre det.
Voldsomt til sidesprang da.. "Alle" kan finne ut hvor ca mange seter som er til salgs på en flyvning. Det er det som blir spurt om. Koffert er interessert i å finne ut om en eller flere fly er utsolgt, det er alt. Ikke å fiske etter å få SAS' ansatte til å være utro tjenere og lure de ut i lyset for å få sparken.. Normalt klarer jeg å holde kjeft når slikt sprøyt kommer men nå.. herrejesus.. Er ikke bare jeg som burde lære å holde kjeften innimellom.
Så roer vi oss litt ned her! Ingen videre diskusjon om arbeidsforhold i flybransjen takk! Det finnes det andre forumer til.
Konkurranse er alltid sunt! Det blir fort et usunt forhold når et selskap får innsyn i konkurrentens forretningshemmeligheter, det så vi jo veldig klart da SAS, ved hjelp av Amadeus, fikk innsyn i Norwegians prissettinger .... det holdt jo på å knekke Norwegian ....
Tar du med to pølse i vaffel og? Av og til kan man faktisk la andre få siste ordet og legge ballen død. Er vel samme f om han brukte belegg eller solgte seter. Nå får du gi deg Ida. Beklager digresjon, men f..n heller altså. Må ikke pirke i alle detaljer og rette opp hver minste feil.