Kan se ut til at det er en liten utfordring i og med at flyet går 13:30 fra IST. EN natt i ISt frister ikke mye, og tilgjengeligheten med fly fra OSL samme dag med ankomst før 12:00 er heller laber håper de slipper seter fra andre flyplasser og snart
Jepp, det er lov å håpe Får de til dette og inkluderer bestilling med CT så skal jeg være en svært glad mann.
Og der var min første CT tur med *A bestilt (kun prøvd en CT før med SAS i C til HKG). Er i alle fall ute i god tid. Valget falt på Bali da det blir sol og varme og ikke minst F for første gang. 19. mai 2018: OSL-FRA med LH C 19. mai 2018: FRA-BKK med TG i F (A380) 20. mai 2018: BKK-DPS med TF i C Og samme på returen 25. mai. Har jo forstått det av utallige timer her på forumet at jeg bør prøve på få til LH i F, så skal prøve det på utreisen. Men ingen krise om det blir Thai på fruen og meg. Tror det skal fungere godt. Herligheten kom på 190.000 EB poeng med CT og kr 3.044 per person i skatter og avgifter.
Høres topp ut. Ville sjekket LH F da de setter inn en A380 på ruten FRA-BKK i slutten av oktober 2017. Så muligheten er tilstede
FCT= first class terminal. Altså et eget bygg til kun LH frist class. Egen sikkerhetskontroll, passkontroll osv. Alt under følge av "assistent"
Og da var CT plutselig booket. Skulle egentlig kun ringe Tallin og høre om min 2017 CT var aktivert - noe den ikke var. Damen (Kristen) spurte deretter når jeg skulle reise. Jeg svarte utreise januar 2018 med retur i slutten av februar. "You can use your CT from 2016 for this trip - no problem" Ikke verst tenkte jeg, og litt sånn uforberedt gav jeg bookingen et forsøk. Her er hva vi endte opp med så langt OSL-FRA (LH C) sen ettermiddag FRA-CDG (LH C) Overnatting på CDG (noen som vet om tidligste mulige OSL-CDG flyvninger) CDG-TPE (BR C) Visstnok nyeste Hello Kitty 777 TPE-DPS (BR C) 5, 6, 7 eller 8 uker på Bali.... DPS-SIN (SQ C) SIN-IST (SQ C) retrofitted 777-200er som nevnt tidligere i tråden IST-FRA (TK C) FRA-OSL (LH C) Noen som har en bedre løsning på IST-OSL her? Direkte kan være en mulighet, men foretrekker widebody (Berlin var ikke ledig...)
Da har galskapen endelig gitt utbytte her også. Første CT turen er bestilt. 2 uker i februar. OSL- FRA i LH C FRA-BKK i TG F BKK-MNL i TG C MNL-SEL i Asiana C SEL- FRA i Asiana F FRA-OSl i LH C Har jeg da tilgang til Thai first lounge i Bangkok? Vi får noen timer i Bkk. Men vet ikke om vi bryr oss om å dra inn til byen hvis man kan få massasje og god mat/drikke i loungen. Gleder oss masse, og tusen takk til alle som har gitt meg inspirasjon til denne galskapen
Ja, du blir skysset til first loungen i BKK med ankommende TG F. I hvert fall fikk vi det. Eneste forskjellen når du reiser videre i C så vidt vi kunne merke er at man "kun" får 30 min massasje versus en time når man reiser ut i F.
Har en Premium CT som går ut i år så tenkte å sende noen til statene men ser ut og være litt manko på Biz billetter sikkert fordi jeg var AAAAALT for sent ute. Så da blir det nok heller en tur på gamlingene til CPH (er vel nesten farlig å skrive her på forumet at CT benyttes til CPH). Men da får man hvert fall brukt den opp... Så faktisk at jeg har opptjent 230 000+ på flyreiser siste 12 måneder så da er det vel bare å søke om Premium MC å få testet ut Fly Premium i stedet
Når jeg prøver en skyggebooking på LH sine nettsider viser de at de flyr A340 uten F i perioden, så da må jeg vel evt finne en annen routing. Er det noe sted man enkelt kan se i hvilke perioder et selskap flyr med en bestemt flytype?
http://www.nationmultimedia.com/news/business/30309758 har ikke hørt om en slik side nei, men finnes sikkert
Hepp! Vurderer å bytte fra Asiana F til Lufthansa F på FRA-ICN i tidlig juli. Men er det egentlig noe poeng i å bytte når vi uansett ikke rekker FCT? Har connection på knappe 1t og 20m i FRA (foreløpig ikke mulig å booke om til en tidligere tilslutning..)
Du rekker et glass i FCL Personlig ville jeg ikke nølt med å velge LH F igjen om jeg fikk sjansen....