Hvor i Miami bør vi leie bil?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Anonsen, 06. mai 2024.

  1. Anonsen

    Anonsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei.
    Har noen erfaring med billeie i Miami et sted?
    Vi er 24 år gamle og ønsker å leie sikkert, og helst uten de svindyre depositum som noen selskaper krever inn. Tips/erfaringer?
     
  2. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,201
    Likes mottatt:
    8,040
    Bonuspoeng:
    183
    Leide hos Avis uten depositum, kun kredittkortsikkerhet. Men så var jeg over 25 år da, hvis det har noe å si for depositum
     
  3. Jensemann

    Jensemann Aktivt Medlem

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    618
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er ikke kjent med at noen belaster store depositum for leiebil i USA så lenge man betaler med kredittkort og ikke debetkort. Derimot belaster de fleste selskaper en "young drivers fee" på 30-35 dollar om dagen. Prøv og se hos Rentalcars de bruker å ha pakkepriser der denne avgiften er inkludert. Du må da oppgi alderen når du søker for at dette skal vises
     
    Last edited: 07. mai 2024
    Wiolenze liker dette
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,708
    Likes mottatt:
    34,990
    Bonuspoeng:
    293
    Uten å ha spesifikke forslag.

    mange har erfaring med leiebil i Miami : minn erfaring er at det en del steder er billigere å leie i by / utenfor flyplass. Men ikke alltid.

    Jeg vil tro at 1/2 kredittkort med litt kreditt på holder fint som sikkerhet.

    helt generelt :) vurder å hoppe over cabrioleten… de fleste finner ut at det blåser for mye og sola er varm. Så ikke bind dere til en bil som ser bar ut på insta…

    sjekk som det blir nevnt om noen av større utleieleienettstedene gir dere en total pakke med forsikring som blir bedre på pris.

    Tror dere har en letejobb å gjøre :)
     
  5. Monkeycat

    Monkeycat Mmmm...beer...

    Innlegg:
    196
    Likes mottatt:
    350
    Bonuspoeng:
    63
    Anbefaler Alamo via Rentalcars.com
    Leide en Ford Expedition sist jeg var i Miami/Florida betalte ca 1100 pr dag.
    Alt inkludert, tilogmed ekstra sjåfør.
     

Del denne siden