Har kommet i den situasjonen hvor jeg har poeng som løper ut i kveld. Hadde tenkt å kjøpe grunnpoeng for dette, men finner virkelig ikke ut hvor det er? Noen andre som er bedre til å lete enn meg? Har sett i eurobonushoppen, men er kun tilleggspoeng der.
Jeg finner det heller ikke. Kan det være tatt bort? Overskriften på siden sier "Her kan du kjøpe og overføre Ekstrapoeng og Grunnpoeng", men linkene er bare til ekstrapoeng.
Du får ikke kjøpe grunnpoeng før du er nærme EBG eller EBD. Tror det er 15000 poeng fra, eller noe sånt?
Noen som vet om en kan kjøpe grunnpoeng med voucher? Jeg ser det står kort eller ekstrapoeng i teksten...
Svarer meg selv her : Poengene kan kun kjøpes i online shoppen ikke per telefon og dermed ikke med voucher. Så siste helgen i september for de som trenger poeng?
Så muligheten for å kjøpe grunnpoeng dukker først opp når man er nærmt nok grensene, så jeg ser det ikke ennå. Ser ut som jeg kommer slik at det blir veldig nærmt dette året, så dette kan bli aktuelt å gjøre. Noen som vet hva disse grunnpoengene koster?
Det er både en tidsbegrensning (du må være minst halvveis i opptjeningsperioden) og et minstekrav for hvor mye status/grunnpoeng du allerede har tjent inn på andre måter (30000 for gull, 60000 for diamant).