Kan ikke huske at jeg har ventet mer en maks 48timer, men nå er det over 72 timer siden turen var avsluttet. Mulig at ombookingen til SAS har skylda eller er det bare jeg som har vært heldig før.
Er det bare poengene fra returen du mangler. Har fått fra turen ut til ORD, men ikke noe på returen. Skal bikke gullkravet, så muligens det som gjør meg utolmodig
Ikke fått for fredag, søndag, mandag eller tirsdag. Men det er for så vidt ikke unormalt tregt så vidt jeg har merket. Kommer vel om en dag eller to.
Jeg regner med å få mine poeng oppdatert i løpet av dagen, mangler turen på tirsdag og returen på onsdag. Forøvrig har kontoen min ligget helt død siden 03 januar. Venter på kredittkortpoeng også, de skulle ha blitt oppdatert for en uke siden. Neste flytur er ikke før om 4 uker, men da bikker jeg over til sølvkort for første gang, litt stas for meg, selv om jeg er en lettvekter sett i forhold til mange av dere andre her.
Samme her. Poengene bruker jo normalt å komme ganske raskt, men det er vel ikke unormalt at det tar litt lenger tid heller. Kan jo være x antall alarmer som har gått av etter unormalt høyt loungetrykk på LHR
Virker som om det har kjørt seg fast litt med bonusregistreringen ja. Jeg mangler poeng for åtte flights etter 26/1, fire turer med flybussen og kredittkortpoeng fra SAS MC og DNB.
Jeg har fått poeng fra AmEx, men ikke MC. Normalt kommer MC et par dager før AmEx, så jeg har etterlyst dem.
Har spurt SAS på twitter om dette før, og da sa de at det kan ta opp til 2 uker før poengene kommer. Har selv en flight fra forrige fredag som dukket opp dagen etter mens returen lørdagen fortsatt lar vente på seg. DET KOMMER NOK, som hun sa.
Jeg fikk poeng fra en Lufthansa-flight på søndag i dag. Lufthansa-flighten jeg hadde på fredag fikk jeg etter en dag.