Er det noen på forumet som har tatt ruten OSL-AMS-SIN-SYD med SQ i biz (alle segmenter) som vet akkurat hvor mange poeng som dukker opp på EB kontoen ? Ser at milecalc gir 22.078 miles som skulle bety 44.156 poeng med 200%, men stemmer det med virkeligheten?
Spørs hva du flyr til AMS. om det er SAS og Pluss ender du vel med 750 poeng på det strekket+ gull bonus
Det er sas til AMS, men de gir da SAS poeng for plus selv om det er via SQ booking codeshare ? I så fall blir det jo mer poeng, usikker om det blir 1875 eller 2500 siden det er i plus, så hvis det stemmer er det bare en fordel.
Gikk fort i svingene her. 750 er vel innenlands på billig pluss. 1500 kan vel stemme men er ikke sikker. Så vidt jeg har skjønt gir det sas poeng for pluss selv om det er SQ codeshare
Jeg fløy med SQ til Auckland i august. Ble skuffa da jeg bare fikk 750 poeng for Lufthansa i biz fra Oslo til Frankfurt. På SAS sine hjemmesider sto det 2000 poeng, men selv om kabinklasse var biz, så var det servicenivå premium eco, så da ble det litt mindre enn forventet. Så da kan det se ut som SAS Plus gir mer poeng ja på den strekka.