Hvor mye av avgiftene blir returnert?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av KainBenwi, 22. febr 2016.

  1. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    900
    Bonuspoeng:
    93
    Hei! Siden jeg har to billetter til Shanghai som jeg ikke ser ut til å få brukt, så har jeg vært litt nysgjerrig på hvor mye skatter og avgifter jeg kan få igjen siden billettene ikke benyttes. Det eneste jeg vet er at 2356,- kroner av hver billett er skatter, avgifter og diverse annet. Vet jo at de meste av dette ikke er returnerbart, men skulle gjerne visst hvor mange kroner det dreier seg om. Klarer ikke å finne denne informasjonen noe sted, så jeg kontaktet SAS på 05400. De visste heller ikke det (bortsett fra at det ikke dreide seg om mye) og sa at de ikke kunne finne ut av det før etter at billettene var kansellert. Først da fant de ut hvor mye jeg ville få returnert. Det gikk ikke an å finne det ut på forhånd. Stemmer virkelig det?

    (Hvis noen er interessert i billettene (3-6. mars) kan de få de gratis mot å betale navnebytte + poeng. Se egen tråd på testforumet.)
     
    Last edited: 22. febr 2016
    Robamu and funkybob1 like this.
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Du får vel igjen par hundre kr..
    Jeg mener det er rett under 120 kr på innenriks.
     
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Det som er interessant er at når du kjøper billetten, så er skatter og avgifter det meste av beløpet, hvis du kansellerer så har det på et mystisk vis blitt omvendt... :)
     
    KainBenwi, Edin and Stuttfeiten like this.

Del denne siden