Hvor sjekker man tilgjengelighet på award plasser hos singapore airlines?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av mrhermano, 07. okt 2016.

  1. mrhermano

    mrhermano Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har brukt united sin award booking til å finne plasser på en planlagt tur i første klasse ved hjelp av sas sittt bonusprogram og companion ticket. Jeg kan imidlertid ikke finne flyturer med singapore airlines fra singapore-bangkok. Vet noen hvilken søkeside jeg kan bruke til å finne tilgjengelig plass med singapore airlines? Ønsker å fly dem slik at jeg får tilgang til The Private Room
     
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Singapore er mildt sagt restriktive på bonusbilletter, slippes stort sett til egne kunder i eget bonusprogram.
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Skal du besøke private room satser du på Jakarta.
    Det er eneste sted jeg kjenner til hvor det finnes noe tilgang på F.
     
  4. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg brukte selv United.com sin award booking da jeg skulle til Singapore. Jeg lette etter tilgjengelig biz med Singapore Airlines, men fant ingen ting. Men på telefon kunne de hjelpe meg, og fant en leg med Singapore Airlines.. Så muligens du må bare ring å høre etter...?
     
  5. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    United funker ikke til å lete etter SQ awards. De fjernet dette helt for et par år tilbake, de er tydeligvis ikke sugne på at Mileage Plus medlemmer skal fly med SQ. Så du vil aldri få treff på Singapore Airlines på den måten. ANA er en mulighet.
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Prøvde raskt ett par søk med ANA sin søkemotor nå, bl.a. fra Frankfurt og København, i Business i desember i år og mars neste år og får opp alternativer med bl.a. SAS, Thai og Swiss i Biz, men kun i Økonomi med Singapore.

    Men prøvde så ett søk på Singapore - Jakarta i First og får da opp mange treff med Singapore. Så der ser det ut til å være muligheter ja.
     
  7. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis jeg ikke husker helt feil så ble det opplyst at SQ blokkerer alle bonusseter i premium segmentet for alle andre enn sitt eget bonusprogram og noen få utvalgte partnere for følgende flytyper:

    A380
    777-300ER
    A350-900

    Så hvis du finner ruter operert av følgende flytyper så finnes det muligheter for å finne bonusseter:
    A330-300
    777-200
    777-200ER
    777-300

    På 777-200 og 777-300 kan du finne en intra Asia first som kan bookes som Award.
     
  8. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Noen av disse som er fitted med nye Biz seter a la A350?
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Biz vil ikke gi tilgang til TPR som trådstarter ønsker.....
     
  10. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,154
    Bonuspoeng:
    183
    Har besøkt TPR to ganger. Den ene gangen var med en F-billett til Jakarta som nevnt tidligere. Der var dog en reise bestilt med AeroPlan, ikke SAS, men bør også fungere fint med SAS.
     

Del denne siden