Noen som vet hvordan det er å sjekke inn dagen før når en skal med SAS til USA? Ankommet CPH på kvelden og det hadde vært veldig kjekt å kunne dumpe bagasjen da.
Rimelig sikker på at det er avreisestasjonen som bestemmer regler og ikke ankomst. Enkelte flyplasser godtar ikke at bagasjen ligger over natta, eks. har jeg ikke fått til dette på SFO, men i Oslo&Køben har det vært null problem. Riktignok da intra-Europa. Jeg trekker derfor en helt håpløst dårlig begrunnet konklusjon om at det er fullt mulig i Norden, og no-go i USA
Noen som har prøvd, eller har info om følgende går? Har en bonustur til USA som starter på ARN, og dagen før ankommer jeg på seperat billett fra Oslo, er det da muligheter for å sjekke inn bagasje ca 24 timer før avreise? Altså søndag OSL-ARN på egen billett Mandag ARN-CPH-USA gjennomgående.
Jeg ville tro det skulle funke. Jeg har sjekket inn dagen i forveien på OSL-CPH-KRS tidligere.. (og da åpenbart med et opphold i CPH,selv om bagasjen gikk hele veien. .)
Er det noen som bet hvilken policy Norwegian har for late night check-in på OSL? Skal reise til Faro klokka 06:00 i august, og vil gjerne slippe å ha med meg bagasjen på flyplasshotellet.