Hvordan bør man reagere på dette?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Baldrick, 18. april 2014.

  1. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har et lite spørsmål til dere reisevante her på forumet:
    Jeg sjekket inn i dag på Clarion Collection Bilan i Karlstad, og gledet med til kveldsbuféen etter en lang kjøretur. Vi var blant de første inn etter de hadde satt frem maten kl 18, og de så veldig innbydende ut! So far, so good!
    Etter å ha fortært mesteparten av maten (forresten helt ok, men ikke akkurat noen stor kulinarisk opplevelse..), oppdaget jeg det dere ser på vedlagte bilde..
    2014-04-18 18.28.16.jpg
    Hvordan ville dere ha reagert på dette? Jeg ble ganske satt ut, og gikk bare å viste frem min tallerken til resepsjonisten. (Resepsjonen er rett ved siden av restauranten) Hun ble også overrasket (skulle bare mangle), men tok med tallerkenen til kjøkkenet for å informere dem. Når hun kom tilbake sa hun at jeg gjerne måtte spørre om noe å drikke, som kompensasjon for det inntrufne. Jeg ønsket ikke noe der og da, og sa jeg fikk ha det tilgode.
    Jeg er ikke akkurat den som liker å klage, og kreve masse kompensasjon for uheldige ting, men er det rimelig å forvente litt mer i dette tilfellet?

    På forhånd takk for svar/råd! :)
     
  2. Superhai

    Superhai Brigadier

    Innlegg:
    318
    Likes mottatt:
    269
    Bonuspoeng:
    63
    Det er ulempen med naturlige ingredienser. Nå er det neppe farlig, men gjør nok mye med appetitten og fristelsen til å spise på samme sted. Resepsjonisten har vel begrenset muligheter til å gi kompensasjon, men det går jo ann å snakke med en ansvarlig leder på dagtid og det kan hende de gir deg en god kompensasjon.
     
  3. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Neppe farlig nei, i asia er jo dette snacks! ;) Men, som du skriver, appetitten ble fort borte..!

    Fikk tatt det opp på en fin måte med hotelldirektøren i ettertid. De har nå gått igjennom rutiner osv., så det skal veldig mye til for at det skjer igjen der! ;) Har derfor ingen betenkeligheter med å bo der i fremtiden.
    Jeg får også tilsendt gavekort på et opphold hvor som helst i Choice-kjeden som kompensasjon. Det må jeg si meg fornøyd med. :)
     

Del denne siden