Kjære medforumister, Jeg er både bekymret og skuffet over noen i min nærmeste krets. Denne personen flyr over 100 ganger per år, bor alltid på dyre hoteller, er Saga kunde og booker i tillegg flybilletter og hoteller for sine ansatte. Denne personen vet hva Eurobonus er men er for lat/uinspirert til å gjøre noe med det. Jeg merker at jeg blir helt stresset av bonussløseriet. Jeg tipper at vedkommende enkelt kan ha 200,000 poeng og 2CT i året. Hva gjør man i slike tilfeller, og hvordan går man frem?
Hvis han ikke tar hintet etter at du viser han tråden 50% Trumf på Cola på Joker, med bildene av folk som har fyllt opp bodene, så skjønner jeg ingenting. Da er det nok bare å gi opp fyren.
Kutter personen ut som venn, da dere tydeligvis står for langt fra hverandre verdimessig Evt. så takker du de høyere makter for at det finnes mange nok som vedkommende som finansierer dårligere kunder
Som venn har du eit ansvar. Her må du berre reise deg, ta dette ansvaret og skrive under papira for å få vedkomande innlagt. Det ventar nok ei tøff tid, men ein dag kjem denne personen til å takke deg for hjelpa. Lykke til!
Forslag til fremdriftsplan: Tilby deg å betale AMEX for denne "vennen" mot at han bruker kortet og at du kan disponere CT Tilby deg å etterregistrere alle denne personens flyreiser mot at du selv kan disponere poengene (ev. også i andre program) Ta "vennen" med på en ordentlig CT-tur Hvis han stadig ikke ser poenget kan du bare gi opp håpet, men du kan uansett fortsette med punktene 1 og 2...