Har en CT og 200k+ eurobonus, og er på utkikk etter en reise med rundtur av Kambodsja/Vietnam i februar (litt spontan-tur med madammen). Ser ikke mye tilgjengelighet på awards - Ingenting til Kambodsja, og relativt lite utvalg til Vietnam. Tenker derfor å kanskje fly inn til et sted i nærheten med bedre tilgjengelighet, f.eks. SIN eller BKK, og deretter fly inn til enten Kambodsja eller Vietnam (men føles litt kjipt å ikke komme hele veien med Bizniz når man først spretter CTen og hundretusener av bonuspoeng). Er det noen som har noen tips eller andre forslag?
Det var det visst! Jeg har nok brukt awardfares litt feil, tenkte jeg ville få fler treff ved å søke "from any to vietnam" (tenkte det er samme hvilken flyplass jeg kommer meg til), men får opp mange fler treff når jeg søker på flyplass.
Ikke helt det samme da det er med FlyPremium og ikke CT, men har flere ganger flydd til Hong Kong (alternativt Shanghai) med SAS og så videre derfra. Er både kort og billig ned til Vietnam med separate billetter derfra.
Enkelte (meg) fløy Thai, med miss Thailand i nabosetet Var i Kambodsja i november, funket fint med Thai Litt kjedelig rute kanskje, men måtte bestille i januar, før CT gikk ut på dato, og da var det kun med de jeg fant business..
Jeg har også FlyPremium, så det er også en mulighet å utforske, kan evt. spare CT'en til senere i år. Tror neppe madammen blir overbegeistret om jeg flyr med Miss Thailand i nabosetet...
Med fare for å være politisk ukorrekt Så lenge du ser helt seriøs ut når du forklarer at det var Mr Thailand du var ute å fløy med, så går det sikkert fint.
Ja når/hvis en først er blitt "tatt" så er det nok fornuftig å hevde at Mr Thailand er en Mrs Thailand.