.....hmmmm, det er ikke nødvendigvis en god løsning for de mer distre blant oss. For ca 30 år siden var jeg på en av mine få (2) turer til det store utlandet som heter Syden. Pakket kofferten samvittighetsfullt ved avreise hjemover, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg glemte INGENTING igjen på hotellrommet. (En prestasjon i seg selv). Men da jeg kom til sikkerhetssjekken (etter innsjekking av kofferten, naturligvis) oppdaget jeg at passet nettopp var sjekket inn og på vei hjemover. Jeg klarte heldigvis å overtale personalet til å la med passere på et bankkort. Med passet fast i toalettvesken hadde jeg sikkert fått noen repriser......
Jeg har ikke opplevd det, men all oppgradering som skjer på flyplassen gir normalt ikke ny opptjening.
.. mulig jeg er sær, men etter mange år med fly har jeg toalettvesken alltid i håndbagasjen. Innsjekket bagasje kommer når den kommer .., Hver gang (og jeg sier hver gang) jeg reiste OSL-FRA-KTW ble kofferten igjen i FRA ... og det var vel 15 ganger? Det gikk mye bedre når jeg reiste BGO-CPH-WRO ...