I "frykt for hva som kommer" bucketlist, og endelig ser det ut til å skje!

Tråd i 'Reisebrev' startet av rimitone, 01. mars 2024.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,062
    Bonuspoeng:
    293
    Blokkert er ikke alltid blokkert. Noen ganger er det holdt av til crewhvile, setevalg for allerede solgte billetter, softblock for statusmedlemmer eller andre ting de lett ser bort i fra for 50.000kr ekstra i kassa.

graphite liker dette
  2. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Siste oppdatering herifra, er at LH igjen snakker om at jeg er no show på returen, og jeg sier jo at det er jeg jo selvfølgelig ettersom de ikke fløy meg ut.

Etter det har det nå blitt radio silence

Kristian, Teknolai, NoLimit and 2 others like this.
  3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,347
    Bonuspoeng:
    183
    Herregud så dårlig!

4. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    544
    Bonuspoeng:
    93
    Noen ny oppdatering her? Håper virkelig det løser seg på en OK måte.

rimitone liker dette
  5. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    I grunnen ikke, er ihvertfall ikke veldig håpefull, men har sendt inn en appell til SÖP og venter på tilbakemelding av dem, som jo kan ta litt tid. Synes jo det, at eneste LH har svart er at jeg ikke møtte opp til returflighten, når jeg aldri var med på utreisen.

Mavo liker dette
  6. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Så SÖP har tydeligvis fått tak i noen i LH, de er nå villige til å gi meg en komp på 800 EUR, for downgrade, men mener fortsatt at jeg var no show, som bare er tull selvsagt, ei vil de kompensere flybilletten hjem eller andre tap.

De 800 dekker inn nesten det jeg hadde av utlegg, men ikke noe utover det. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Som SÖP sier, så har de ikke gått inn og vurdert saken, og det vil kunne ta lang tid, men som de selvsagt gjør og til ingen kost for meg. Da er dog LH ikke bundet til de 800 lenger.

Prinsipielt mener jeg at de burde dekke returreisen i det minste, men vet ikke om jeg skal kjøre det lenger eller ei. De argumenterer med at jeg var no show fordi jeg var på toalettet, men de sier det er grunnen til no show, grunnen var at jeg gjorde det, mens de skulle sjekke om det var andre alternativ. Jeg var uansett til stedet, så no show er bare tull.

Mavo, Preference and NoLimit like this.

Del denne siden