I panicked

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Robert H, 01. april 2018.

1. Robert H

Robert H Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Sent i går kveld, forfjamset og lett forvirret, bestilte jeg GO-billett med SAS til Bejing i slutten av mai.

Men etter en våkenatt med fullmåne og kaldsvette fikk jeg samlet meg til å avbestille grusomhetene, og vurderer nå å bestille turen med Etihad biz istedet. Imidlertid blir jeg litt engstelig over en 50 minutters transfer i Brussel... hva tror dere - blir det i snaueste laget? Jeg risikerer å gå glipp av en natt på Four Seasons i Beijing om jeg ikke rekker flyet, så dette er tøffe saker for en som allerede har frynsete nerver.

funkenstein, petterel, FFlyer and 6 others like this.
  2. FFlyer

FFlyer Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde påskeharen spilt deg et puss eller hadde du en strategi med Go billetten?
    Nervene blir jo ikke mindre frynsete av at du faltisk reiser til Kina....risikerer fort en hel del spørsmål fra både toll, immigrasjon og div andre flyplassinstanser når du skal returnere kjapt og ikke har ankommet som planlagt......skrekk og gru!

Robert H liker dette
  3. Robert H

Robert H Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Svært svak strategi, eller rettere sagt ingen plan overhodet, utover å tilbringe hele fire netter på Four Seasons i Beijing. Men etter at Go-billetten var bestilt øynet jeg likevel et håp, ettersom jeg fant ut at SAS hadde en påskekampanje for oppgradering. Imidlertid viste det seg at gyldigheten for kampanjen utløp onsdag 28. mars, altså rett før påsken startet ... hmm...

Men det gjorde beslutningen om å avbestille desto enklere. Og uansett frister det mer med biz på Etihad - og siden det dessuten begynner det å nærme seg fire år siden jeg debuterte nettopp hos Etihad (og Air Berlin) med disse tøylesløse utskeielsene, og startet et nytt og bedre liv som slabbedask, er på tide å gjenoppfriske minnene.

Men 50 minutters transfer virker skummelt. Vil nødig bli sittende i en binge i Brussel istedet for i loungen på FS.

Del denne siden