Ibis / Accor hotels

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av ChineseViking, 07. aug 2017.

  1. ChineseViking

    ChineseViking Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei, er ny her og lurer på om det er noen som har erfaringer fra Accor? Ser at man kan skaffe seg gullkort hos Accor ved å kjøpe Ibis Business Card for 90 EUR i året. Er det verdt det? Reiser endel til London og Europa forøvrig (spes øst) og skal en lengre tur til Asia etterhvert. Overnatter stort sett veldig lite i Norge, og da har jeg en tendens til å holde meg til hr Stordalen.

    Hvordan er evt dette tilbudet i forhold til Club Carlson Gold (via aksjekjøp) og ViaTrumf + Expedia
     
  2. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Veldig fornøyd som Accor Platinum når jeg bor på Sofitel/MGallery/Pullman, mens det blir noe mindre oppmerksomhet på Mercure/Novotel etc. men de bor jeg sjeldent på. Mange år siden jeg var på Accor Gold men synes å huske at jeg fikk noen oppgraderinger med den statusen også. Mitt største savn som Accor Platinum er garantert gratis frokost på stedene som ikke har en lounge. I Asia er det veldig vanlig å få det, mens det ytterst sjeldent sjer i Europa og USA i min erfaring.
     
  3. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    717
    Likes mottatt:
    3,694
    Bonuspoeng:
    93
  4. mofser8

    mofser8 Medlem

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Kjøpte akkurat 50 aksjer og fikk Gold ca tre uker etter jeg sendte inn info. Har ikke fått brukt det enda, så vet ikke om jeg får noe spesielle fordeler, men får se nå snart.
     
  5. olekvi

    olekvi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93

    Krever de rekvalifisering etter ett år om man skaffer seg kortet på denne måten?
     
  6. whaat

    whaat Trust me I'm a doctor, sort of

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, de gjør det. Jeg hadde sendt dem en henvendelse med dette spørsmålet noen måneder tilbake. Fikk bekreftet det.

     
    olekvi liker dette

Del denne siden