Da er det virkelig bare å krysse fingrene for at det åpner seg 2 billetter i F FCL har jeg virkelig lyst til å oppleve!
Sjekket du bagasjen inn hele veien fra ICN, eller måtte du hente den ut i PEK og sjekke den inn på nytt? Var det ellers noe hassle ved å fly via PEK, eller er det "bare å bytte fly". Det trengs vel ikke noe visum hvis man bare skal bytte fly?
Sjekker bagasje hele veien, ingen problem. Du får også billetter hele veien så du trenger ikke sjekke inn på nytt heller. Har vært innom PEK to ganger og begge gangene har det gått helt fint. Ikke min favorittflyplass, men igjen, ingen store problemer. Du trenger ikke noe visum så lenge du kun er i transitt. Du skal ikke gjennom immigrasjon, men det tror de som henter dere ved flyet at dere skal. Man må insistere på at man kun er i transitt og skal videre
Snakket akkurat med Tallin, de fant kun ett F sete på CA, men både Awardflights og ExpertFlyer sier det er to ledige F seter...
Mye feil på CA. Har opplevd flere tilfeller med to seter på både EF og United, men der Tallinn kun finner ett.
Ja, setekartet på EF viser tom F kabin. Jeg kommer til å prøve litt med ujevne mellomrom, eller tenker dere mer erfarne bomusjegere at det er liten sjans for at det slippes noe senere på CA?
Mulig jeg er litt negativ her, men ser ikke helt for meg at det er mange IFere som har brukt mye tid på å sjekke CA... Jeg ha fått det uten problem de 3 gangene jeg har booket det ...
Jeg har faktisk forsket litt på det... Og flere ganger har jeg sett hopp fra typ F3 til F6-8, med ditto slipp av flere seter. Virker nesten som om CA ofte melder lavt belegg i F-kabinen uten at det er tilfelle, selv om det selvsagt også kan være snakk om faktiske bookinger som kanselleres. Ville uansett fulgt med videre hvis jeg var TS. Har hatt flere varsler som har blitt effektuert sent på CA.
Dette forumet har alt Skal prøve Tallin igjen i dag. Både United, EF og Awardflights sier det er 3 ledige F awardseter på den aktuelle flighten, men som @RoadKing sier, Tallin har siste ord!
Update og til informasjon: Snakket med Tallin igjen i dag. United, EF og Awardflights sier alle tre ledige F awardseter på den aktuelle flighten, Tallin finner 1.
Jeg ringte først Tallinn og traff på «agent 1», fant noen flyvninger som var aktuelle. Så ringte jeg sas og de fant ikke ledig på samme flight, Ringte tilbake til Tallinn for å booke de jeg fant først, traff på «agent 2»,hun fant heller ikke ledig på de som «agent 1» fant ledig på bare 5 min tidligere. La på og ringte Tallinn igjen, traff på «agent 2» igjen men da fant hun de flyvningene som «agent 1» fant. Det er bare å grave og spør så finner de samme uansett hvem du ringer