Kan noen her bekrefte om det er Idemia som er leverandør av sas amex kort? M.a.o. at forsendelsen av kort kommer fra dette firmaet. Mvh Jakob
Har ikke peiling men er litt nysgjerrig på hvorfor du spør. Er det noe spesielt med denne leverandøren?
Nei, prøver bare å finne ut hva dette firmaet prøver å levere til meg rekommandert i Oslo mens jeg er utenlands :-/
Enda morsomere : korte + pin koden blir sendt fra Jamaica med vanlig brevpost. Ikke rart dette har tatt lang tid!
På en eller annen merkelig måte havnet de begge helt på likt i postkassen min og hos en venn. Skulle nesten tro de ble sendt fra samme sted..
Ble vel sent på forskjellige dager, men ankomst pga transporttid fra UK og USA avviker? Samme dag her også..
Det kan hende, men det er vel også forskjell på avsenderadresse og returadresse. Har kastet mine nå, så vet ikke hvordan det ser ut.
En er sendt fra USA og en er sendt fra UK, så de har ikke samme avsenderadresse. I alle fall tyder frimerkene på dette
Hvordan gikk det med mottaket av julegave eller Danske Bank kort for TS? ble det noen levering mens du var på reise?
Om noen lurer på hvordan flyfrakt fungerer kan jeg anbefale denne: How Overnight Shipping Works: F.eks: FedEx has more planes than Emirates, Etihad and Qatar - combined