Siden forrige treff var en suksess, har @kjeeli og jeg tenkt til å invitere til nytt besøk på Sumo i Bjørvika. Vi vet at tiden før jul er travel for mange (oss selv inkludert), så vi tenkte første helgen i januar passer fint. Da får vi en pangstart på 2022, året da alt skal bli så mye bedre! Alle er sikkert lei av julemat i januar, så da passer det fint med Sumo, bobler og Eurobonus-poeng. Fredag fungerte fint forrige gang, men jeg laget en poll hvor dere kan velge mellom fredag og lørdag. De som har meldt interesse for deltakelse på Fredagen. @Berlioz @Blaa @ArthurDent @RoadKing @ccurrahee @drsyk @MadsVaHa @Arvid2063 @Torris @lMartin @Eddie47 @LN-FHU @anders82 @Points4Fun @Ruby +1 @jgroneng @Lars J @magnusant @Sonictravel @Supersergei @Stuttfeiten @holmen @kjeeli 24 stk
Supert. Takk for lang varslig, nå blir det vanskelig å komme unna Edit: Valgte fredag, men lørdag er også ok.
Supert initiativ! Aner foreløpig ikke hva som er beste dag/dato. Er interessert, men det kan komme familielogistiske hindringer. Sier foreløpig "jatakk, begge deler" (som Ole Brum) Fint hvis det kan være en åpning for senere påmelding.
Siden alle (i dette tilfellet, meg) kanskje ikke vet hvor det er snakk om, er det kanskje greit å nevne det? Enten via Sumoens navn, eller by.
Foreløpig sier jeg ja takk til begge deler. Så får vi se hva virkeligheten kommer trekkende med før Janaur.
Åpen begge dager så jeg antar jeg kommer uansett, men sånn generelt foretrekker jeg fredager til festlige lag
Jeg er ganske enig med deg der, merker at jeg trenger lenger tid på å bli menneske igjen etter en skikkelig fest. Er ikke som da man var ung og festen startet onsdag og sluttet søndag.
Hmmmm, den traff meget godt, føltes plutselig ut som om jeg var havnet i en midtlivs krise, som det skal hjelpe på, med en avreise uten fruen og barna, den beste renegerings som finnes?
Gikk for 8. januar. Hvis mot formodning nyttårsturen til Nippon lar seg gjennomføre så har jeg mellomlanding på OSL på veien hjem den dagen så da kan jeg vel hoppe av for litt jetlagget feiring.
Fredag passer best med annen logistikk. Med forbehold om at en får godkjent avreise fra sjefen i huset