Med så mange EBD som det ser ut som på turen, så er det vell en og annen EBD som kan forbarme seg over deg og gi deg fri børst! C
Hei, jeg har også booket denne turen. Meen det kan se ut som det blir vanskelig for meg å få det til. Så derav en liten sjekk om det er noen som kan tenke seg å overta. Vet ikke hvordan det er med ombooking avgifter etc, men med så mange eksperter her så finner man det vel ut. Har; CPH-ARN-AUS og retur AUS-ARN. Det er 2 separate bestillinger og betalte totalt 2129 kr.
Da har jeg litt info fra sikre kilder. Det blir åpnet for oppgradering ved gate på denne turen. Usikker på hva cash prisen blir på denne. Men uansett, dere får muligheter til å oppgradere
Fikk ikke noe begrunnelse på hvorfor de ikke har åpnet for oppgradering før, men kjekt med muligheten ved gate for de som vil ha litt mer komfort.
Då er det berre å kome seg til Stockholm med eit tidleg fly, eg reknar med at det kan bli rift om desse.
Noen som vet hvordan det er å bytte flyrute fra Osl-Arn til Trd-Arn? Er dette noe som er mulig uten allverdens kostnad eller må jeg «ta til takke» med det jeg har?
Vil tro at med så mange Frequent Travelers og EBG/EBD folk som skal være med t/r så har de ikke noe problem med å få solgt oppgradering til Plus/Business til passasjerer med mye poeng eller cash. Smart trekk av SAS på en oppsatt rute som etter min mening virket katastrofal ift antall solgte seter for SXSW.
Syns selv det er en grei løsning SAS har kommet med, sku gjerne ha oppgradert før sånn at man fikk poeng for ny klasse men men. Ser av bookingtallene at det er en del ledig i biz/pluss på vei over, men hjem er det ganske fullt i biz men fortsatt en del ledig i pluss.
Det gikk jo som det måtte når prisen ble ved å være tilgjengelig..... jeg er med. er EBD har ikke valgt sete.
1 uke til avreise, folkens! Skriver dette for å komme øverst på feeden i tilfelle det er noen flere som skal være med, så skriv deg opp.
Det fins no rimelege billettar i høgare klasse. Utreise frå OSL: Plus: 1999 Business: 6999 Retur til ARN: Plus: 1567
det var da helt utrolig bittert denne gang var det ikke noen fordel å være hurtig på avtrekkeren.....
Hvor mye poeng er det i pluss tur retur fra Oslo? Har sett at det begynner å bli veldig fullt i go, men at det er en god del ledig i bedre klasser. De fleste har vel en grei poeng for pris i go med prisen var ca 1300 tur retur
Booket meg OSL - ARN - AUS og AUS - ARN i Plus nå. Skulle gi 15937 poeng for den nette kronesum av 3566,-. Da har man 24 timer til å komme på bedre tanker, eventuelt sette i gang med booking av posisjonsflighter.