Hva skriver dere i APIS’en? Skal jo ikke være en natt og skal jo bare snu på flyplassen. Er det nok med adressen til flyplassen?
Jeg regner med å ankomme gullstua Osl ca 09.00 i morgen. Treffer jeg noen av dere der? Kan evt gjeste inn en dersom det er ønskelig.
Nå nærmer det seg avreise, folkens! For øvrig så blir det bare én konsert - og den skjer bakover i flyet, ifølge SAS: Konserten blir i SAS Plus/Economy så de som vil ha med seg konserten så de som sitter i Business må bevege seg bakover i flyet for å få med seg konserten. Så da er det bare å glede seg - håper trallene er fylt opp!
Jeg tenkte gullstua pga servering, men er ikke så nøye. Trivelig om vi kan møtes for et par øl føre turen.
Jeg reiser med tidligtidligfly og tar en treningsøkt på ARN, men møter dere gjerne i den svenske gullstua
Hjellegjerde trekker seg, så da vurderer jeg det samme, for å sitte alene på et fly i nesten et døgn frister ikke så mye.. haha
Måtte grave ut bilen i morgest, men er på toget på vei ned til Oslo nå. Tror ikke jeg rekker noe lounge i Oslo, men vi sees i Stockholm