Innsjekk skjer ved SeroMexico sin serviceskranke. De ansatte er kledd i SAS farger, og det er satt opp store SAS bannere. Unitedloungen er åpen til 19:30. Sitter her nå, og kan gjeste inn en!
Vel fremme i Texas. Kort oppsummert: Fin konsert (så ut som Krompen koste seg også) en haug av fulle svensker og flashing av tits på rad 43. Generelt veldig god stemning. Alkoholen gikk såpass unna at crewet er bekymret for hvor mye som er igjen til hjemreisen. Passer bra for oss nå er vi så trøtte at vi kommer til pæse ut før take off.
Takk for en veldig bra reise så langt! ... Og hvis noen vil ha sovepille så sitter jeg på 34A. Safe flight!
Takk for turen alle, var hyggelig å få hilst på noen av dere. Dette kunne jo fort gå hen og bli tradisjon
Da har poengene allerede begynt å komme inn og i den anledning vil jeg takke for en hyggelig tur! Min første MR! Og flere skal det bli!
"Veldig mange nordmenn" syntes jeg var å ta hardt i. Dog syntes jeg det var veldig mange svensker fra BC der!
Ser jo ut som en riktig trivelig tur.. Men noen over her, kunne vell spart seg for å legge ut nudes av ungjenter på fylla.. C