Ser at SPAR/Eurospar har endret slik at en får 25% avslag (hvis en er trumf medlem) i stedet for 25% trumfbonus på bleier, babymay etc. Oppdaget det tilfeldigvis på den månedlige bleie-runden her i dag. Det er vell fortsatt forholdsvis greit priset men for min del så dropper jeg den ekstra kjørerunden når det ikke er trumfbonus ... Akk ja..
Ja, så lenge ein får meir Trumf (EB-poeng) på ein pk kondomar enn på ein pk bleier så spår eg at landet fortsatt vil ha manko på arbeidskraft om 25 år.
Denne nyheten ødela fredagen min... Da jeg er vordende pappa som virkelig skulle få utbytte av å bli bleieskiftarbeider... Noen som er i nyfødtgaleien, og har en liten smørbrødliste om hvordan makse trumf/eb ved babykjøp(vogn,bleier etc) ? C
Men jeg booket 1 stk baby under de gamle regler. Levering er i løpet av par måneder, og den er genetisk tilpasset meg så ingen returrett.. Det er jo håpløst at det endres slik...
Dette var faktisk skuff, eg hadde store forhåpninger om store mengder trumf i fra September av Menmen får finne andre måter og naske til seg litt på