Ikke ny e-ticket ved ufrivillig endring av bonusreise

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Jon_Noj, 14. april 2025.

  1. Jon_Noj

    Jon_Noj EBD, LH Senator, ROP Gold

    Innlegg:
    82
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    18
    Fikk en retur-flight på en SAS bonus-reise kansellert og valgte en alternativ flight blant foreslåtte. Den nye reisen vises riktig i app'en på bestillingen men jeg fikk ikke ny mail med ny e-ticket.

    Ringte SAS kundeservice og sa fra om det men vedkommende sjekket og sa at alt var i orden med reisen og sendte meg nye itinerary for reisen fra systemet sitt men sa at det ikke kom ny e-ticket i dette tilfellet.

    Noen som vet om dette er riktig eller bør jeg være bekymret for manglende ny e-ticket?
     
  2. freddyen

    freddyen Veteran

    Innlegg:
    1,636
    Likes mottatt:
    1,677
    Bonuspoeng:
    113
    Det kom ingen ny E-ticket da jeg ble booket om for noen uker siden.
    Om du trenger dokumentasjon på den nye reisen kan du bruke boarding pass.
     
    Jon_Noj liker dette
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    15,461
    Likes mottatt:
    879,023
    Bonuspoeng:
    293
    Nei .. er endringene kommet i appen har det alltid gått bra for min del.
     
    Jon_Noj liker dette
  4. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    2,241
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Det pleier ikke å komme ny pdf. Jeg endret en tilsvarende her om dagen uten å få noe, ligger kun på nett/app. Kun når en selv booker om at det kommer ny bekreftelse.
     
    Last edited: 16. april 2025
    Jon_Noj liker dette
  5. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    1,400
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk en ufrivillig endring der jeg akseperte alternativet. Ser OK ut på nett, men notification i app sier at billettering ikke er gjennomført (den kom etter siste endring). Forholde seg rolig eller ringe å sjekke? Har jo e-ticketnumre osv, og alt står som confirmed under booking info.
     
  6. Malmo

    Malmo Status: EBD

    Innlegg:
    497
    Likes mottatt:
    844
    Bonuspoeng:
    93
    Sjekk.
     
  7. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,673
    Likes mottatt:
    6,188
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis det dreier seg om ombooking til en annen avgang, kan du alltid ringe SAS og be dem billettere på nytt. Jeg har gjort det et par ganger, senest da LX booket meg om til en tidligere avgang grunnet kansellering. Jeg ringte SAS og ny billett kom i løpet av kort tid.
     
  8. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    2,241
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Når det står at den ikke er billett ville jeg ringt inn. Normalt autobilletteres slike.
     

Del denne siden