Hei, har booket min første F-reise, men når jeg forsøker å velge seter, så ser jeg at det ikke er noen par-seter ledig på First fra London til Bangkok. Screenshot av setekart med ledige seter: (Ikke forstår jeg hvorfor enkeltpersoner vil ha ett enkelt sete på midten istedenfor vindusplass, men kanskje det er mer behagelig?) Skal jeg gå for 2F+3E, og deretter forsøke å bytte med de som sitter der, eller er 2F+2K nærme nok?Eller går det an å ringe og spørre om det går an å få plasser ved siden av hverandre, selv om de ser ut til å være opptatt? Råd tas i mot med takk!
Personlig ville je ha tatt 2F+2K/3A+3E eller 1K+2K og så spurt høflig når man kommer ombord om det var noen som var villige til å bytte. Men helt enig, hvorfor i huleste velge midtsete når man reiser alene? Kanskje setene rett og slett er blokkert av andre årsaker, men det vet sikkert andre her inne mer om enn meg.
Jeg og forloveden fløy SIA First class til CPH. Midtsetene var blokkert så det ble 1A og 1E. Vi løste det ved å sitte sammen deler av flyturen. Nå er setene hos TG en god del smalere, så jeg tror jeg ville valgt A og E eller F og K.
TG911 @ 16.03.2019 Supert om det er mulig å sjekke! (Jeg har ikke aktivt EF abonnement etter at jeg gjorde meg ferdig med min bestilling.)
Seatmap er vel muligens den ene funksjonen du har tilgang til uten å betale (med begrensning i antall søk per dag), men her har du den ihvertfall:
Ser ut til at 3F er blokkert og åpnes nok nær avgang. Hadde satt opp alert på expertflyer om jeg var deg og det var viktig for dere og sitte sammen EDIT: So close. slått av @Jorge på målstreken
Eller han kan jo ringe direkte til Thai (hovedsiden) og få dem til å gjøre det manuelt om ikke Danmark klarer det .
Ringte i dag til det norske nummeret til Thai og spurte, de sa de skulle se på om de kan fikse noen dobbeltseter for meg. Krysser fingrene og venter i spenning
Kanskje det er den Thailandske prinsessen som skal fly og har blocket av litt En kollega opplevde det her forleden på TG...