Tenkte å prøve og snekre sammen et lite brev fra turen min til London. Ikke like spennende som Chicago, men reiser man viggo så får man lage sine egne reisevenner. Turen er Osl-Cph-Lhr med to netter på Hyatt Regency Churchill. Retur er Lhr-Svg-Osl. Hvor ikke fly direkte spør folk og da sier jeg at da får jeg jo mye mindre poeng (her ser folk rart på meg og lurer på om jeg er gæren. Det er jeg ikke, jeg mp bare beholde gullkortet mitt) Kjører samme stil som sist med korte oppdateringer underveis. Kanskje møter jeg en rar amerikaner eller to? Hvem vet? Formålet med turen er Arsenal-Tottenham på søndag. Første gangen jeg får oppleve oppgjøret live, så jeg gleder meg sinnsykt. Fortsettelse følger
Boarding pass på mobil, check Pass check Bagasje pakket, check Tatt på klær, nei Da var det nesten klart for avreise London. Ingen SMS fra SAS om innsjekk, kanskje fordi jeg hadde gjort det på mobil mer enn 22 timer før? Våknet alt for tidlig, orker ikke mer enn 30 min i gullstuen kjenner jeg.
ha-ha, bra bilde! Kanskje flyet ditt er (kraftig) forsinket pga snøvær og det er derfor du ikke har fått sms enda? God tur!
Ikke si sånt da Denne turen har vært nære avlysning to ganger.. Håper de klarer å måke på Osl.. Blir NSB i dag. Ingen lounge, men snøfritt under bakken Har også klart å kle på meg, både bukse og sko
Hoy. @kiev har våknet . Da blir det mange likes Var ellers godt med pils i dag også gitt. Rekker jeg lounge i København tro? Skal lande 11:10 med avgang London 11:55
Årntlig sjekkliste. Det liker vi! Det siste punktet er forresten litt greit å ha med seg, så nå er det på min sjekkliste også, check God tur til Brexit-land!
Tenkte det var lurt å ha med. Er så leit å sitte på lounge i bare trusa. Tror folk hadde synes det var rart. Som ingeniør har jeg jo lært at sjekklister er kritisk i gjennomføringen av prosjekter og da er det vel lurt ellers i livet også
Du rekker det fint. Bare ta med pilsen bort til oversikten mot passkontroll så du følger med køen. Går smuud igjennom med det nye elektroniske pass-systemet, og Brexit-flyene går vanligvis rett bortenfor. Null stress!
Fungerte pri-boarding? Vet ikke, men det gikk smud. Ikke så mye folk på flyet. Venter i spenning på å se om det er Seat block for *g. Snart ombord. *hopper som et lite barn*
Dagens første ståltube. Setekameraten er en dansk kaptein. Virker som en OK fyr. Kanskje slå av en prat? Han er hvert fall ikke en gæren arkitekt (jfr forrige reisebrev)
Aiaia. Dette holder hardt. Nesten 20 minutter sen inn på Cph. Aner ikke hvorfor. Boarding om 5 min og vi er ikke på gate enda. Ca 10 min å gå pluss passkontroll.. fortsettelse fælger