Innhenting av bekreftelse på IRROPS av flyselskap

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Scribble, 14. des 2023.

1. Scribble

Scribble Medlem

Likes mottatt:
    490
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg hadde en selsom helg i begynnelsen av desember hvor jeg skulle til Osaka og omegn på heisatur, og endte opp i München noen dager i stedet pga. snøkaos. Helgen ble preget av mange timer på telefon med Lufthansa kundeservice, og det endte med fire dager der nede før vi endelig kom oss hjem ved å booke flyvning fra Stuttgart og kjøre leiebil dit. Underveis hadde vi mange flights enten til Japan eller hjem igjen som også endte opp med å bli kansellert, og det å få til EU261 oppgjør pluss reiseforsikring etter dette blir en krevende øvelse. Men nok om det - for å i det hele tatt komme i gang med reiseforsikringsoppgjøret må jeg innhente en bekreftelse fra Lufthansa på helgens begivenheter. Altså de forsinkelsene som oppsto underveis og hva som endte med å bli den faktiske reiseruta.

Noen som har noen tips og triks for å innhente denne typen informasjon? Jeg prøvde med en telefon til Lufthansa service center - de ba meg sende inn henvendelse til [email protected]. Der fikk jeg svar at de ikke tar imot ukrypterte eposter med spørsmål lengre og ba meg bruke onlineskjema. Men jeg finner ikke noe onlineskjema som gjelder akkurat dette, og heller ikke noe sted å putte en "generell" henvendelse. Erfaringer, noen?

NoLimit liker dette

Del denne siden