Beklager. Kom nettopp på at vi har glemt å be inn til fly&øl her på Bahamas! Bare å stikke innom om noen er i nærheten! (Drikkevarer ble servert etter bildet er tatt..)
Da har jeg tatt farvel med gjengen og ankommet MIA. Nå blir det noen timer her før SK956 og sete 1H bringer meg hjem mens de andre skal kose seg i Titusville i kveld og titte på fly og sånt i morra. Det har som alltid med denne gjengen vært fantastisk moro.
Vi inviterer flybonus, øl og super bowl i Titusville i kveld. Oppmøte 17:30 lokal tid, vinhar tjuvstartet litt.
Har holdt meg innenfor syndens triangel denne helgen selv, men dog i mer ordnete former. Miami helg med baby kommer nok ikke i nærheten av deres tur, dog nært rent geografisk! Morro å følge dere! Ble heldigvis litt Superbowl på meg også i kveld...
Og da har jeg kommet meg til OSL og sitter på bussen hjemover. Super flight med meget bra crew. Lenge siden jeg har blitt tiltalt med navn og skravlet med purser før avgang. Litt sen service frem til middagen kom, og sørgelig meny. Men det er ikke crewet sin skyld, så turen var helt topp. Landet 25 min før rute og greier. Takk for nå Florida og Bahamas, we will be back. Og til dere som tar et par dager til, kos dere!!
God morgen fra Killers & Rapists Inn, Titusville! Etter Grand Hyatt på Bahamas, er det fint å bli dratt ned på landjorda igjen. Men vi lever fortsatt, så nå venter en spennende dag på Kennedy Space Center!
Hmmm, alt dere har beskrevet, av drikke varer, til lounges, flyseter, hoteller, selfies og utsikter+++ er selvforklarende, men det er et mysterium som gjenstår uforklart... Killers & Rapists Inn, Titusville hvor kom den fra?<--> Hangover Part IV?
Ja, jeg holdt på å kommentere det, men regnet ikke med at det er mer enn en håndfull, så lot være.. Virket relativt rolig der faktisk.