Jeg vil med dette få skryte av alle disse flotte Insideflyer medlemer som legger ned mange minutter og timer på dette forum for og holde seg oppdatert selv og ikke minst hjelpe alle andre med mange spørsmål og svar. Dere er unværlige med deres expertise og klokskap syntes jeg
100% enig. Uten dette forumet hadde jeg ikke kunnet tatt med kona til Japan i høst, hele familien til USA til sommeren og foreta min egen ego-trip RTW i februar.
Enig med to de to over, forumet her er helt unikt. Før jeg rekker å i det hele tatt prøve å bidra, med det lille jeg kan er det alltid noen som har svart først! Får nesten litt dårlig samvittighet av all den hjelpa man har fått, også er man ikke tilgjengelig for å svare og bidra hver eneste dag! Credz til alle medlemmene her!
Slenger meg på.. Hadde aldri hatt 'dagsturer' til Hong Kong eller Cape Town uten dere. Aldri konsumert 4 flasker Krug på SQ F eller badet på FCT i Frankfurt.. Og selve stemningen på forumet er det beste jeg har vært borti, aldri noen troll eller dårlig stemning. Håper jeg bare får vært med på et Fly og Øl-treff snart så jeg får hilst på dere som er minst like gale som dere har gjort meg.
Kanskje en stor insideflyer fest hadde vært noe for å feire alt det gode som skjer og det nye som kommer framover . Har en god mage følelse om at det blir mye spennende å se framover mot 2020 .
Ja, slenger meg på og utover kunnskapen mange besitter og gladelig deler, må jeg få nevne at vi er flinke til å ikke lese hverandres innlegg slik Fanden leser Bibelen, noe som skaper et trivelig forum Gale? Vi? Nu har det vel rablet for Dem? Alle her inne er da heeeelt normale. Resten av verden, derimot... .
Eneste problemet med dette forumet, er at jeg bruker alt for mye tid her inne.. Og det synes også kona til tider. Men kona synes det er greit når hun ender opp som EBD og flyr F og C både hit og dit. Og som man sier: Happy wife, happy life.
Så jeg er ikke den eneste som kan få litt pes? Satser på at maset roer seg ned når vi sitter på flyet til Costa Rica i julen. Forhåpentligvis på LH F Benytter anledningen til å bifalle budskapet i tråden. Kunnskapsrike folk, behjelpelig innstilling og god tone. Har for min del foreløpig resultert i Japan med LH F og OZ F, med kommende bookinger til Costa Rica (SK C -> LH F?), Australia (SQ F og OZ F) og Hong Kong (SK C). Og mer skal det bli!
Takker for all god informasjon her på forumet, har vært mye meget bra lesing bonusfeberen har steget betraktelig siste året, i takt med bunken av kort som skal (mis)brukes Som flere også er inne på, frøkna i hjemmet blir til dels ofte oppgitt over flyturene jeg prøver å planlegge, spesielt når jeg går inn på hvilke flytyper jeg helst vil prøve, hvilke omveier som gir mest bang for the buck og hvilken rangering av fly og selskap jeg vil prøve. MEN hu har skjønt poenget på tidligere flighter, men da «bare» i C
Er i ferd med å bli parterapi for bonusjegarar i parforhold Men eg takkar også for all som deler sin kunnskap, og den gleda som alle her deler med å sende andre på turer i F og C verda rundt, med eit håp om at ein helst før, men også seinare, får oppleve Krug, badeender, massasje og kaviar på eit fly eller flyplass i nærleiken. Fruen er litt frustrert iblant, men ser også at det faktisk gjer resultat! Sjølv om det ofte skjer seinare.
All skryten her tilsluttes. Personlig har jeg fått mye god informasjon om poengopptjening, men like verdifull er informasjon om mulighetene for poengbruk. Andres erfaringer fra reisemål, reiseruter, flyplasser osv. har vært veldig nyttig for meg.
Også jeg setter stor pris på alle de hyggelige, kunnskapsrike og hjelpsomme forummedlemmene her! Synes vi har en god tone på forumet, og god hjelp er aldri langt unna!
Vi krangler da virkelig på dette forumet! [*bruker*] kommer jo alltid med meningsløse påstander. Skjønner du INGENTING? Makan til udugelig kommentar. Er du en sånn [*valgfritt bannord*] fra [*minoritetsgruppe*], eller? K PS:Jeg bruker også for mye tid på dette forumet og mener jeg får dobbelt så mye tilbake. Takk. PPS: Joda, jeg vet det er vanskelig å tulle og være ironisk på nett, men avogtil burde det være såpass åpenbart at det går bra. PPPS: Hvert fall når det blir presisert i postscriptet.
Slenger meg på her med ros til alle som er med og bidrar! Dette forumet gjorde aleine til at mine ambisjonar for bonusreise raskt flytta seg frå "transportetapper i Europa" til å få flydd SQ F og C t/r Singapore med fruen over nyttår. Ny CT er i boks så no må poenga berre ramle inn på konto i samme takt som dei har gjort sidan i sommar så er ny tur snart bestillt Kjenner meg igjen i at fruen nødvendigvis ikkje forstår alt som foregår i planlegginga, men ho er happy med at eg tar meg av den biten. Så som nevnt over: Happy wife, happy life!
Min historie er ganske enkel: før våren 2017 tjente jeg stort sett bonuspoeng på å fly og det holdt til å ta med familien hjem på juleferie hvert år. I tillegg fikk jeg typisk en gratis valgfri langdistansetur med Norwegian hvert år + noen tusen cashpoints i løpet av et vanlig år. Våren 2017 begynte jeg å lese her, bestilte Amex og etterhvert SAS MC og Shell og dro inn 600k poeng første året. Har nå booket eller reist flere interkontinentale turer i business, gitt bort en julegave til moder'n og samboer hvor de kunne fly business hvor de ville i verden og har til enhver tid 20+ bookinger planlagt. Mange på jobben er nysgjerrige på hvordan jeg får til dette. Og selv om madamen er litt oppgitt over stadige Jokertilbud og krav om å bruke Amexen nok, så ser hun verdien. Heldigvis digger hun maten på Sumo, så har ikke tenkt å gi opp poengjaget riktig ennå.
Slenger meg på bølgen av takkere her, jeg synes det er flott at alle er så behjelpelige selv når det kommer til spørsmål som har blitt stilt før. Selv holder jeg på å teste vannet for å jage litt poeng selv. Først og fremst for å dekke fly i en ellers travel studenthverdag.