For de som ikke visste det, så er det innimellom noen rom på Clubhouse der det diskuteres bonuspoeng og reiser. Undertegnede, @Tore, og mange flere her på IF, har allerede konto. ♣️-formatet egner seg fint som tillegg for den type diskusjoner som foregår her inne. Get a room! OBS! Foreløpig kun støtte for iPhone.
Send meg gjerne en PM med telefonnummer hvis noen vil bli invitert inn Kanskje @Tore kan ta ansvar å starte en terapigruppe for oss bonusavhengige.
Har og 3 invitasjonar, send meg ein PM med mob nr dykkars Førstemann til mølla! Update 12:32 : kun 1 igjen,
Jeg har fått med meg @Tore , @lMartin og @afirm inn på Clubhouse, men det har inntil videre vært utfordrende å få til et tidspunkt som passer for alle.. Var med på et rom med Cecilie Aagotnes (tidligere @no-backpacker, men ikke aktiv her lenger), som etter planen blir satt opp på søndager kl. 11. Jeg er også med på et rom der folk kan spørre en pilot spørsmål om det de måtte lure på rundt fly. Neste rom er planlagt til mandag 8. mars. Antagelig blir det rundt kl 19. Jeg har vurdert å sette opp et rom i kveld (19-20-tiden) om det er interesse for det? Det blir i så fall et rom uten noen spesiell agenda og struktur i denne omgang, men mer som en slags digital fly&øl. (evt. champis) der vi kan møtes og connecte. Et tips for å finne hverandre på Clubhouse, er å legge inn "insideflyer.no" et sted i profilteksten. Da kan vi søke opp hverandre.
Jeg blir gjerne med på plapring om bonuspoeng og champagne snart, men de nærmeste dagene går det i jobb, jobb og litt mer jobb. Kommer sterkere tilbake.
Får se hva det blir ut av dette, men har i dag opprettet en club som heter Bonusfeber. Så bare å følge den for de som ønsker.
Hoho, jeg er her fortsatt, innimellom ihvertfall. Det ble ikke noe rom i morges. Frykten for å bli sittende alene ble for stor, men om noen andre har lyst til å være mod. sammen med meg søndag morgen kl. 11, så er jeg med altså! Xxx.