Jeg har i et par år forgjeves forsøkt å få lagt inn kabel-tv, men det er visst helt umulig. Tidligere eier sa på et tidspunkt nei takk til kabel-tv da det ble lagt i nabolaget, så alle naboene har kabel, bare ikke vi. Og GET mener det er fullt i sentralen, så det er 100% umulig å legge til én kunde til. Jeg har til og med sagt at vi kan betale for graving, og kabel og alt som hører til, men de vil ikke ha oss som kunde. Så da er det parabol og mobilt bredbånd som gjelder.
Ref en annen tråd; Dere bør nok vurdere mer sentrale strøk Lillestrøm f.eks. Jeg kan velge mellom kabel (Get), fiber (Viken), adsl (diverse) og sannelig har jeg ikke også muligheten med mobilnett. Med 7 minutter å gå til stasjonen har jeg videre 12 minutter til verden (OSL), eller 12 minutter til innenfor ring 3.
Kan du ikke bare ta traktoren din ? (Nå er jeg muligens litt usensitiv, men ettersom du bor så langt på landet at du ikke har hverken tv eller internett må du jo nødvendigvis ha en gård og traktor..Eller kanskje du har leid ut jordbruksområdet ditt...?)