Introduksjon av ny redaktør og MD for Insideflyer

Tråd i 'Nyheter' startet av tommy777, 20. sept 2016.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Folkens,

    Jeg ønsker å informere alle om at det har vært nødvendig med noen endringer i Insideflyer ledelsen i Skandinavia

    Vår venn Peter Fox har med umiddelbar virkning tatt over som MD og redaktør for Skandinavia.

    Vår venn fra Danmark, Henrik Olsen er nyutnevnt ny Community Director for alle Insideflyer forums foruten .com.

    Det har vært mye turbulens i Skandinavia det siste året, jeg er kjempeglad for å melde at vi nå endelig er klare for ferden fremover med fokus på fremtiden og for å bringe våre ideer til neste nivå

    Velkommen skal du være, Peter og takk til alle som bidrar. Følg med, vi har mye oppi ermet som vi nå endelig får tid til å fokusere på.

    mvh
    Tommy
     
    mhsalv, FastLane, geddi and 17 others like this.
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,080
    Likes mottatt:
    68,766
    Bonuspoeng:
    293
    Velkommen Peter ....følger med på peterfox.no også!
    Fine sider!
     
    geddi, Petter B-C and peterfox like this.
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Synes også det er på sin plass å takke @Bizflyer for innsatsen, samt å ønske @peterfox lykke til som redaktør :):):)
     
  4. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Lykke til! Ordner du bag tags som 1 punkt på agendaen? ;)
     
  5. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Velkommen Peter!
     
    peterfox liker dette
  6. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for en flott innsats @Bizflyer :) måtte fremtiden med foxen bli like bra
     
    Petter B-C, kiev and peterfox like this.
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for innsatsen til de som gir seg nå og velkommen @peterfox !
     
    Petter B-C liker dette
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Følgende melding kan tolkes som negativ, men det er i utgangspunktet ikke meningen, har ingen agenta etc osv.

    Er jeg den eneste som tenker på en potensiell interessekonflikt her?
    Herr Fox har jo nylig begynt å promotere sin egen, og potensielt konkurrerende, reiseblogg på forumet.
     
    Petter B-C, Kjakan and Fly med oss like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,080
    Likes mottatt:
    68,766
    Bonuspoeng:
    293
    ... det styrker vel bare kompetansen ...
    Forvøvrig vet vi vel ikke alltid om noen andre av bidragsyterne her inne har ulike motiver ...
     
  10. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Stiller ingen spørsmål ved kompetansen. Har kun nylig observert en tendens til å linke saker til en konkurrerende nettside og de fleste forum jeg har vært medlem av har vært ganske harde på dette tidligere, men ikke her.
    Thats all. Ingen agenda og ikke noe ønske om å skape kvalm, kun en seriøs diskusjon. :)
     
    Petter B-C liker dette
  11. Stig-Roger

    Stig-Roger Frokost-frik

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Dette blir bra Petter, og lykke til. Dette går nok bra skal du se, forstår hva Are sier.
    Kjør på du, så blir det knall :)
     
    peterfox liker dette
  12. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Bra at noen tar ansvar!

    [orddelingsnazi]
    Men, med fare for å være negativ, må jeg ytre et ønske om bedre korrekturlesning på artiklene som kommer ut på hovedsiden for tiden. Det er greit med skrivefeil og særskrivningsfeil i formumet, men for redaksjonelle nyhetssaker bør dette reduseres betraktelig. Nå er jeg veldig glad for at det kommer saker på forsiden, men det er trist det skal være så mange feil i dem.
    [/orddelingsnazi]
     
  13. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg kan godt bidra til korrekturlesing på redaksjonelle saker om det skulle være ønskelig. Håper INGEN på forumet brenner inne med viktig kunnskap grunnet språklige hindringer!

    Har blant annet utført bokkorrektur for en sakprosaforfatter, korrektur på et DM-oppdrag og en korrekturlesing av en kompis sin engelskspråklige bacheloroppgave. (Som var om Widerøes arbeid med å redusere drag til et minimum :) Ultrakult prosjekt!)
     
    Henrik and Are like this.
  14. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Og ikke minst; Takker av @Bizflyer for sitt arbeid og ønsker @peterfox lykke til i redaktørrollen :)
     
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Velkommen @peterfox !

    Ellers synes jeg godt første post her kunne brukt plass til å takke @Bizflyer , @Flemming Poulsen som nå stepper tilbake. De "ranet ikke banken", og har gjort en fenomenal innsats for denne siden i flere år. Det kunne du takket for, @tommy777 :)

    Det er også mange andre som har bidrat til Insideflyer igjennom flere år med artikler. Artikler som, jeg tror de fleste her skjønner, er gjort 99% på dugnad. Vi kan nevne @ruby1968l, @GinTonic, @Kjakan, @Cecilie, @DC8_63, @AndersB, @Henning også videre (jeg vet jeg har glemt noen, men det er tidlig på morran. Dere vet hvem dere er) . Uten dem hadde det ikke vært noen side.

    Det er lett å glemme når man skriver som om at "alt bare har vært rot og insinuerer at det er alle dem ovenfor sin feil. Men nu skal alt bli bedre". Jeg er sjef, og regelen min er alltid at når du snakker om ansatte og kolleger så skryter du nedover og tar kjeften sjæl.

    Siden jeg er inne på rene Oscar talen her, så passer det også å takke alle de nye forumistene som har meldt seg på her og som gir gass med utrolig positiv energi. Det er rett og slett en bra stemning her inne. Det er så mange at det blir umulig å nevne alle. Men det er et skikkelig flott forum.

    Peace out, og igjen - lykke til @peterfox - reven klarer seg alltid. Dette blir nok panser.
     
    Last edited: 22. sept 2016
  16. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    100% enig med Fnate.
     
    Fnate liker dette
  17. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183

    Tusen takk @Fnate Du varmer flere gamle menns hjerter, ja og en ung dames :)
    Du har jo også selv vert med på å sette ditt preg på siden, både med artikler og flere sjefs-reiseberetninger, som virkelig har fått smilet fram.
    Så også du fortjener en stor takk :)
     
    AndersWE, tommy777, geddi and 9 others like this.
  18. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,310
    Likes mottatt:
    35,208
    Bonuspoeng:
    293
    Eg slenger meg på det som er skrive over av fleire: Feiande flott innsats av dei som takkar for seg og varmt velkomen til nye kreftar :)

    Dersom artikkelskrivarar skulle ønskje korrekturlesingsbistand, stiller eg gjerne opp. Dette er vel omtrent det einaste eg har fått betalt for og faktisk kan (ikkje sei det til min noverande sjef) ;)

    Sjølv om det høyrer heime i ein annan tråd takkar eg for kunnskap og underhaldning som forumistane her inne deler :)
     
    Aussie74 liker dette
  19. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Heisann, Fnate. Jeg har ingen problem med å takke Bizflyer for innsatsen som redaktør og blogger, det gjorde jeg selvsagt først i tråden han selv startet.

    Men igjen, takk skal du ha, Erling. Du har gjort en manns jobb!

    Og du har selvsagt helt rett, som sjefen sjøl tar jeg selvsagt ansvar for valget jeg gjorde da en sjef for Skandinavia ble utnevnt og all moro som kom deretter. Men det får vi ta over en øl eller tre...

    Når det gjelder bloggerne og bidragsyterne som nevnes over, bidrar de fortsatt når de har tid til det og det er noe vi selvsagt setter stor pris på, takker så meget for det.
     
    miura and geddi like this.
  20. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei folkens,

    Takk for mange lykke-ønskninger. Jeg setter utrolig stor pris på det.

    Jeg vil også takke Erling, @ruby1968l, @GinTonic, @Kjakan, @Cecilie, @DC8_63, @AndersB, @Henning, @Fnate for innsatsen som er lagt ned her på forumet og bloggen. Jeg havnet inn i denne galskapen for ca. 24 år siden, og er flasket opp på SAS med en far i systemet fra 1977, og en kone med 16 år i selskapet.

    Vi morgen kommer vi til å publisere en "Blogger ledig" annonse.

    Dette er ikke et one-man show, og jeg er avhengig av driftige bloggere og forum-deltakere for å få dette til å "gå rundt".

    Sammen som gruppe kan dette bare bli super-bra. Jeg har som mål at vi skal gå forbi antall "Likes" på FB-gruppen enn Businessclass.no før mars 2017.

    Selv om Asbjørn Brekke kjører høy standard på sin julekalender, håper jeg vi kan få til noe lignende her på insideflyer.no . Nei, jeg snakker ikke om Mia Gundersens store mugger, men vi må få til noe der.

    Bag-tags forstår jeg at står høyt på listen, og jeg skal se hva jeg får til der i løpet av neste uke.

    Er det noe dere lurer på, forslag til forbedringer eller noe annet. Ta kontakt enten via PM eller [email protected],

    Da var den berømte 100-timers erklæringen avgitt !

    Ha en flott aften i Nord & Sør, Thailand eller Ville Vesten.

    Da går reven snart i hiet sitt, The Fox Hole.

    PS! En siste ting, vi må ikke "yppe" oss veldig på vær-siden. Jeg har fått lagt til flere av vær-presentasjonsdamene på TV2, de følger nå FB-sidene våre. DS!
     
    mhsalv, Guden, Kristian and 13 others like this.

Del denne siden