Velkommen
@peterfox !
Ellers synes jeg godt første post her kunne brukt plass til å takke
@Bizflyer ,
@Flemming Poulsen som nå stepper tilbake. De "ranet ikke banken", og har gjort en fenomenal innsats for denne siden i flere år. Det kunne du takket for,
@tommy777
Det er også mange andre som har bidrat til Insideflyer igjennom flere år med artikler. Artikler som, jeg tror de fleste her skjønner, er gjort 99% på dugnad. Vi kan nevne
@ruby1968l,
@GinTonic,
@Kjakan,
@Cecilie, @DC8_63,
@AndersB,
@Henning også videre (jeg vet jeg har glemt noen, men det er tidlig på morran. Dere vet hvem dere er) . Uten dem hadde det ikke vært noen side.
Det er lett å glemme når man skriver som om at "alt bare har vært rot og insinuerer at det er alle dem ovenfor sin feil. Men nu skal alt bli bedre". Jeg er sjef, og regelen min er alltid at når du snakker om ansatte og kolleger så skryter du nedover og tar kjeften sjæl.
Siden jeg er inne på rene Oscar talen her, så passer det også å takke alle de nye forumistene som har meldt seg på her og som gir gass med utrolig positiv energi. Det er rett og slett en bra stemning her inne. Det er så mange at det blir umulig å nevne alle. Men det er et skikkelig flott forum.
Peace out, og igjen - lykke til
@peterfox - reven klarer seg alltid. Dette blir nok panser.
Vis alt...