God dag frå grensa mellom Oslo og Akershus! Dagen starta med ein luftetur i lag med ei bikkje i løpetid og eit par tobeinte vener, men eg har litt flyabstinensar... Østmarka ein laurdag føremiddag Ha ein knallfin dag, gode medforumistar!
Peise utslitt etter en vandring som ble akkurat passelig mye for lang. Hunden er helt enig; Men til poenget, klarte å presse inn en siste *A booking med hardt opptjente trumfpoeng som har blitt konvertert til EB-valuta. OSL-GVA-JFK-ZRH-OSL, alle leg med LX bortsett fra det første. Blir spennende å se hvordan det blir, turen går ikke før slutten av mars 2025
Nei vi droppet det, da har vi en unnskyldning til å ta en tur til. Fikk nå bestilt til WAW og BRU innenfor tidsfristen for status matchen.
Man må jo bare like en bar som har flaff-flaff boards som viser tiden, vitser, drink-priser osv. Særlig når det samme stedet har ekte Concorde stoler for 8 av gjestene. Ps, jeg vet at mitt jukse-navn på tavlene ikke er riktig altså - her er alle detaljer for de teknisk interesserte: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Split-flap_display Og for dem som vil se det i en fly-kontekst, nydelig eksemplar på FRA: Vel, vel, det var dagens flysnakk. Fløy et par timer igår, skal det samme i morgen, men i dag skal jeg drikke ølen min på landjorda Have a good one!